מרצדס ספרינטר – על איכות לא מתפשרים

מרצדס ספרינטר – על איכות לא מתפשרים

ספרינטר הוא לא פחות מאשר משפחה של רכבים מסחריים איכותיים, מתוצרת חברת מרצדס. בין היתר, קיימים רכבים בתצורה 519 וכן מרצדס ספרינטר 516. אך מה שבטוח, באיכות וברמת הערך שמקבלים על כל שקל, מדובר ברכישה משתלמת ביותר.

מתמידים בשיפורים

במרצדס שוקדים כל העת לשדרג ולשפר את הדגמים הקיימים, שכבר הוכיחו את עצמכם כאיכותיים. כך לדוגמא הן מרצדס ספרינטר 519 והן דגמי 516 מבוססים על מסחריות וטנדרים וותיקים, אבל עם שיפורים ותוספים עדכניים. בין היתר, השתפר מיקום המנוע וכוחו, מערכת המתלים החדישה, עיצוב פנים משודרג. הכל מתקדם ואיכותי, לנהגים ולבעלי עסקים שצריכים פתרונות איכותיים, ללא פשרות.

דו שימושי, איכותי ויוקרתי

כאמור, ספרינטר הוא משפחה של מסחריות מבית מרצדס. אבל חשוב להבין כי לא מדובר אך ורק על מרצדס מסחרי. מדובר ברכבים שאפשר להגדיר אותם כדו שימושיים. כלומר, מצד אחד זה רכב עבודה חזק, עם מנוע משובח, יחס העברה מצוין, מומנט טוב והרבה כוחות סוס זמינים. מצד שני, זה רכב שיכול להתאים לפעילות פנאי, לטיולים עם בני המשפחה, לנסיעות יום יומיות לכל תכלית. בחלק מהתצורות מקבלים רכב מסחרי יוקרתי ברמה שקשה מאוד למצוא לה מתחרים. מהנדסי מרצדס תכננו עד כה לדוגמא ספרינטר בגרסת מנוע 6 ליטר וכן בגירסת 8 ליטר, שזכו להרבה תשבחות בעולם. ניתן לציין דגמים יעילים ביותר, עם מגדשי טורבו לנסיעה איכותית וחזקה.

קיבולת מטען גבוהה, תצורה מרשימה

מומחים בענף של מכירת רכבי הסעות מסבירים כי בישראל מאוד פופולרי הספרינטר בתור רכבי הסעות. בחו"ל, הם משמשים גם לטובת הובלת מטענים בזכות חלל פנימי נרחב. בארץ, ההבדלים בין דגמי 516 ל-519 ניכרים באורכו של הרכב ובמספר הנוסעים. בשניהם יכול הרכב לשמש לא רק להעברת מטענים אלא להובלת נוסעים ושינוע, כמיניבוס רגיל או כמיניבוס ארוך. בזכות קיבולת מטען גבוהה ותצורה מרשימה, מדובר על רכישה איכותית שכל חברת הסעות וחברה מסחרית בכלל, תהיה נשכרת ממנה. בחלק מהדגמים הזמינים בישראל ניתן למצוא תצורה יוקרתית ביותר, עם פרופיל מרשים בעיצוב אווירו דינאמי. חלונות רחבים מבטיחים ראות מושלמת ותאורת לד חדשנית מביאה ראות גבוהה ויכולת נסיעה מצוינת ביום או בלילה. בזכות המרכב הגבוה יחסית העבירות טובה מאוד, גם בכבישים לא מתוחזקים ואף די משובשים. הספרינטר גומא קילומטרים בקלות, ובנוסף תצרוכת דלק חסכונית במיוחד.

גם התחזוקה – באיכות מרצדס

כל מה שאמרנו עד כה זה טוב ויפה, אבל בזה לא מסתכמים היתרונות של מרצדס. הן בספרינטר 516 והן ב-519, מקבלים רכבים אמינים באופן ראוי לציון. התחזוקה השוטפת מינימלית, אין צורך להשקיע בכך כסף רב וכל המכלולים המכאניים פועלים נהדר לאורך שנים. גם רכבים כאלה שנסעו קילומטרז' בלתי מבוטל, ממשיכים להביא עימם חווית נהיגה טובה ואיכות נסיעה מצוינת. חלק מהדגמים בישראל משווקים עם גימור יוקרתי, שמתאים לחברות הסעות מהטובות ביותר. כך למשל חיפויים דמויי עץ, מערכות שמע משופרות, תאורת פנימית מעולה, כסאות נוחים ורכים במיוחד ועוד. כל זאת לא על חשבון הבטיחות. מהנדסי החברה לא חסכו בשיפורים בטיחותיים, כמקובל בסטנדרט הגובה ביותר בקטגוריה. מערכת בלימה מצוינת, חיישנים מתקדמים, בקרת יציבות ופתרונות נוספים, באיכות הכי גבוהה שיש. לסיכום, BG מוטורס הינה חברה שדוגלת בשיווק רכבים באיכות ללא פשרות. פה תמצאו רכבים מסחריים מהטובים ביותר. אז למי שמחפש עסקה מצוינת, תמורה מצוינת ונסיעה חלקה ונעימה, ספרינטר מהווה קטגוריה בפני עצמה. מתאים במיוחד כמיניבוס או רכב הסעות, באורך רגיל או בגודל מוארך כרצוי לכם.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן