מכירת רכבי הסעות מרצדס

מכירת רכבי הסעות מרצדס

אם חיפשתם רכב הסעות למכירה, הגעתם למקום הנכון. אנחנו ב.ג מוטורס ונשמח להציע לכם הצצה לרכבים המסחריים שאנחנו מוכרים. ב.ג מוטורס היא חברת בת של "בון תור" בע"מ, וכל המהות שלנו היא לייבא ולשווק פתרונות תחבורה איכותיים. תוכלו למצוא באתר החברה רכבי הסעות ממותגים שונים (מרצדס, ג'סטרוניק קרסן) לכל מיני שימושים- ובין היתר לצורך ניוד נכים, מיניבוסים, אוטובוסים, ותחבורה ציבורית.

חברת ב.ג מוטורס שמה לה כמטרה לספק מגוון פתרונות תחבורה איכותיים ובטוחים, תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, חומרים ואבזור מעולים, שמתאימים בדיוק לצורכי הלקוח. החברה דוגלת בשירות, מקצועיות, איכות וליווי אישי.

אם אתם מחפשים מיניבוס למכירה כבר תקופה, ולא מצליחים להחליט, כדאי לכם להישאר איתנו עד סוף המאמר. תוכלו למצוא בו פירוט על כמה דגמים שונים של מיניבוסים מבית היצרנית מרצדס, היתרונות שבבחירה דווקא באחד מהם, השירות שתקבלו מאיתנו עד מעמד הרכישה, והליווי שיבוא אחריו.

הדגמים השונים של רכבי הסעות מרצדס

מרצדס ספרינטר 516 קצר - 13 מקומות ישיבה, נפח מנוע- 2,143, 163 כוח סוס, נפח מיכל דלק 71 ליטר.

הדגם מצויד במספר מערכות מתקדמות: מערכת שמירה על נתיב, מזהה עייפות נהג, עזר כנגד רוחות צד, ניטור שטח מת, בקרת שיוט, ועוד.

מרצדס ספרינטר 516 ארוך - 16 מקומות ישיבה, נפח מנוע- 2,143, 163 כוח סוס, נפח מיכל דלק 93 ליטר.

הדגם מגיע עם כמה מערכות טכנולוגיות: מערכת בלימה פעילה, מערכת מגבים ווט וויפר, חיישן מזהה גשם, מערכת עזר אור גבוה, ועוד.

מרצדס ספרינטר 519 סטנדרט - מקום ל-19 נוסעים, נפח מנוע- 2,987, 190 כוח סוס, נפח מיכל דלק 93 ליטר.

הדגם מגיע עם מערכות בטיחות מובנות: בקרת שיוט, מערכת הדלקת תאורה אוטומטית, פנסי ערפל בעלי תאורת פנייה, פנסים לבלימה אדפטיבית.

מרצדס ספרינטר 519 פרימיום - מקום ל-19 נוסעים, נפח מנוע- 2,987, 190 כוח סוס, נפח מיכל דלק 93 ליטר.

דגם הפרימיום מגיע עם כמה שדרוגים שמבדילים אותו מהדגם הבסיסי: מסך מגע 10 אינץ', תא אחסון לסמארטפונים עם טעינה אלחוטית, תא אחסון פרטי לנהג עם מחזיק כוסות.

ניתן להזמין את הדגם גם בצבע מטאלי.

למה לבחור דווקא באחד מדגמי מרצדס?

מסחרית מרצדס היא הבחירה הנכונה.

קודם כל, מדובר ברכבי ההסעות הכי מתקדמים בשוק, בין אם מבחינת הנוחות, ובין אם מבחינת הבטיחות. כל הדגמים מגיעים עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות שמבטיחות חווית נסיעה חלקה, איכותית ובטוחה.

מעבר לזה, מרצדס היא יצרנית בעלת שם עולמי, כל הרכבים מיוצרים במפעל שמעסיק את מיטב הטכנאים ואנשי המקצוע, הרכבים בעלי מפרט טכני עשיר, והם בנויים מהחומרים המתקדמים ביותר.

איזה שירות תקבלו מאיתנו?

עובדי החברה מקצועיים, אמינים ובעלי ניסיון רב. הניסיון שצברנו לאורך השנים מאפשר לנו, ב.ג מוטורס, להתאים לכל לקוח את פיתרון ההסעות שתפור בדיוק בשבילו. אנחנו עוזרים לייעץ בשלב החיפוש, וממשיכים ללוות גם לאחר הקנייה.

כחלק מהיעד שלנו לספק פתרונות תחבורה איכותיים, אנחנו שמים את הלקוח במרכז. אנחנו עובדים עם הספקים המובילים בתחום ההיסעים והתחבורה, משתמשים באבזור הכי מתקדם, ומבצעים ביקורות איכות קפדניות.

אנחנו משתפים פעולה עם אנשי מקצוע בתחום תחזוקת ואבזור הרכב, ומפעילים שירותי תחזוקה טכניים לרכבים בכל הארץ. החברה מפעילה ניידת שירות בשטח, שמגיעה עד בית הלקוח ומבצעת טיפולים דחופים.

מכירת רכבי הסעות היא ההתמחות שלנו. תוכלו לקרוא בהרחבה על הדגמים והשירותים שאנחנו מציעים באתר שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם, ולמצוא לכם את רכב ההסעות המדויק.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן