איך תדע איזה סוג רכב הוא בשבילך?

איך תדע איזה סוג רכב הוא בשבילך?

רכב גדול או רכב קטן? גימור יוקרתי או גימור רגיל? הילוכים אוטומטיים או הילוכים ידניים? יש המון שיקולים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישה של רכב. נסקור כמה מהדגשים החשובים שיעזרו בבחירה.

בחירה ברכב חדש איננה בחירה פשוטה. תמיד כדאי להביא בחשבון כמה וכמה סוגים, אך לפני כן יש להגדיר מהם הקריטריונים הכי חשובים בהתאם לתוכניות או להעדפות אישיות. הדברים הללו חשובים בכל רכישה של רכב פרטי אבל נכונים אפילו יותר כאשר מדובר על רכב שאמור לשרת חברה – כגון חברת נסיעות, עסק שמספק שירות הסעת נוסעים, נסיעות לטיולים וכדומה. הכללים הבאים יעזרו לך להבין איזה סוג רכב יתאים לך במיוחד, כאשר נשים דגש על רכבים כגון מרצדס מיניבוס ורכבים שמשמשים להסעת תלמידים, מטיילים, תיירים וכן הלאה.

בדוק את מספר הנוסעים המקסימלי

בכל רכישה של רכב מסחרי בסגנון של מסחרית מרצדס או רכב להסעת נוסעים, צריך להגדיר מהו מספר הנוסעים המכסימלי. אם רכבים משפחתיים רגילים יכולים להסיע 3, 4 או 7 נוסעים (תלוי בדגם), רכבים למטרות עסקיות צריכים להכיל מקום להרבה יותר נוסעים יחד. בין הדגמים המובילים ניתן למצוא סוגים שיכולים להסיע 13 נוסעים, יש כאלה שיכולים להסיע 16 נוסעים, 19 נוסעים וכדומה.

בדוק את האמינות של הרכב

כל נהג הסעות יודע שהרכב נועד לשמש לנסיעות רבות וכמה שיותר. יותר נסיעות מניבות לחברה יותר רווח. בגלל הקילומטרז' שאמורים לגמוע לאורך השנה, כדאי תמיד לבדוק לצד כמות הנוסעים המכסימלית גם את רמת האמינות של הרכב. מכירת רכבי הסעות אמינים תאפשר הפחתה של הוצאות התחזוקה, אך זה לא הכל. מעבר לכך, בצורה כזאת מקטינים למינימום את פרקי הזמן שבהם הרכב מושבת לצרכי תיקונים. מכיוון שהזכרנו את מרצדס, נציין שזו דוגמא מובהקת לרכב מאוד אמין, שמיוצר לאחר תכנון מוקפד ובסטנדרטים הכי גבוהים בתעשיית הרכב.

בדוק את רמת הגימור והאבזור

ישנם אנשים שעבורם יתאים רכב ברמת גימור רגילה ואחרים לא יסתפקו בפחות מאשר רמת גימור מפוארת במיוחד. היתרון ברכב מפואר כגון ספרינטר פרימיום טמון בכך שהוא לא רק מאוד אמין אלא גם מתאים להסעות מיוחדות, עבור לקוחות שרוצים את הטוב ביותר. יחד עם זאת, לא כל רכב להסעות צריך להיות הכי מפואר שיש. אם התקציב פחות גבוה, אפשר בהחלט לבחור רכב בגימור רגיל או משופר במקצת. הכל תלוי בסוג הנסיעות ובאופי חווית הלקוח שרוצים להעניק לנוסעים.

בדוק כוח המנוע ותצרוכת הדלק

כדי לדעת עוד איזה סוג רכב יתאים בשבילך, הגדר את המשימות הצפויות. מבחינת כוח המנוע, זה עניין אחד לרכוש רכב משפחתי ודבר אחר לגמרי לרכוש סוג של רכב מסחרי, רכב להובלות או להסעת נוסעים. יש להתאים את כוח המנוע למשימות שעל הפרק. אך לא רק כוח המנוע צריך לעניין אותך אלא גם יעילותו. מנוע יעיל ומערכת דלק משופרת יוכלו לחסוך הון בהוצאות הדלק השוטפות.

האם נדרש מקום למדריך?

אם אתה מקים חברת נסיעות או שאתה קניין של חברה מסחרית, יתכן שתוכל להפיק תועלת מרכב מיוחד שמלבד המושבים שמיועדים לנוסעים מכיל מושב מיוחד לטובת המדריך. כך לדוגמא מרצדס ספרינטר 519 שהוא אחד הרכבים היעילים אך גם המפוארים. בדגם הזה מלבד מושבי הנוסעים הייעודיים ישנו מושב נוסף למדריך. כלומר, מקבלים בעצם יכולת להסיע יותר מהסטנדרט.

למידע נוסף בנושא תוכלו לפנות ביגי מוטורס (BG Motors). סוגי רכבים מעולים, שירות אישי אקסקלוסיבי.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן