מסחרית מרצדס

מרצדס מסחרי

לחברת מרצדס לא מעט דגמים מסחריים, שיכולים להתאים לשימושים מגוונים. במידה ונחוץ לכם פתרון להיסעים, הובלות, לוגיסטיקה ושילוח, קבלו כמה פרטים חשובים לגבי מרצדס מסחרי והדגמים השונים שיכולים לבוא בחשבון. לרשותכם ב.ג מוטורס (2017) בע”מ, העוסקת בייבוא ושיווק  פתרונות ורכבי היסעים מבית מרצדס.

ספרינטר להסעות

תחת השם מרצדס ספרינטר ניתן למצוא סדרה שלימה של דגמי איכות המיועדים לחברות להיסעים. לדוגמא, דגם עם 14 מקומת לנוסעים יכול לשמש כאוטובוס קצר, חברות טיולים והסעות עובדים. דגמים אלה מספקים חווית נסיעה נוחה ביותר, עם שכלולים רבים גם לגזרת הנהג. חברת מרצדס מייצרת הן דגמים בעלי גיר ידני והן דגמים מסוג זה בעלי גיר אוטומטי ואפשרות למנוע טורבו. מנוע דיזל חזק מאוד וצריכת דלק חסכונית משלימים את התמונה. לחברות מסחריות שזקוקות לרכב הובלה גדול מעט יותר, ספרינטר מגיע גם בגרסאות של 16 נוסעים ושל 19 נוסעים, חלקן בעלות מנוע מוגבר בנפחים שבין 2.2 ליטר לבין שלושה ליטרים. גם דגם זה נחשב לפופולרי מאוד, עם שלל אמצעי בטיחות מתקדמים ותחזוקה חסכונית. הבדל בין הדגמים השונים ניתן לראות באורך של הרכב. ברכבים הארוכים יותר ניתן להסיע יותר נוסעים, גם אם המשקל יחסית קרוב והינו בסביבות 5 טון בקירוב. מיניבוסים מסוג זה משמשים את חברות הנסיעות הטובות ביותר וזוכים להצלחה כמובן גם ברחבי העולם.

עוד דגשים חשובים:

  1. דגמי 16 או 19 נוסעים יכולים להגיע עם דלת צד אלגנטית, עם רמפות וציפוי דמוי פרקט.
  2. מדרגות הכניסה נוחות ותאורת לד ברצפה מסייעת לכניסת נוסעים גם בחושך.
  3. מדרגה חשמלית לדלת צד וכמובן מושבים רחבים, בסגנון מפואר עם משענות ראש.
  4. מושב הנהג בנוי בצורה חכמה ובריאותית, ארגונומית.
  5. ניתן להזמין פתרונות מיוחדים כגון חלונות פנורמיים כהים ושיפורים בתא האחסון.

מסחרית תא כפול

פתרון מסוג אחר למי שמחפש מסחריות למכירה מבית מרצדס הינו משאית קלה עם התא הכפול. מדובר ברכב עבודה שיכול לשמש להסעה של שישה אנשים פלוס נהג, עם מרחב ניכר להעמסה מאחור. בארגז שמאחור ניתן להעביר ציוד, לבצע הובלות ולהטעין ציוד עבודה או כל דבר אחר. זהו רכב גמיש למטרה מסחרית, לביצוע משימות טכניות עם צוות עבודה וכדומה. הדגמים השונים של מסחרית מרצדס מהסוג הזה נבדלים בין היתר בעוצמת המנוע. כוח המנוע המבוסס על דיזל נע בין 160 ל-190 כוחות סוס. תא הנהג מאופיין באבזור נוח ושפע שכלולים לנוחות, למשל פתרונות הידראוליים, עיצוב נקי וכמובן אמצעי בטיחות אקטיביים כפי שמותג מוביל יודע לספק.

בין הפתרונות החשובים של דגם זה ניתן לציין שילוב עם אבזור מפנק ומתקדם. למשל:

  1. פתרונות בטיחות ובלימה אקטיבית.
  2. מולטימדיה בעיצוב יוקרתי, ומסך מגע מוגדל.
  3. וו גרירה מובנה, ארגז כלים, התראת רוורס, מושב נהג מיוחד, מגיני בוץ.
  4. בקרת שיוט ומערכת זיהוי מתוחכמות, מראות חשמל עם חימום, מתלים חזקים במיוחד.
  5. תאי אחסון נוחים.

התייעצו איתנו ונשמח לעזור

מתלבטים לגבי דגם סטנדרטי 519 או פרמיום 519? לא בטוחים האם נדרש לכם רכב עם דלת צד או ללא דלת צד, דגם קצר או ארוך, דבל קבינה ועוד? אם אתם מחפשים מרצדס ואן וזקוקים לייעוץ מקצועי לגבי הבחירה הנכונה, תוכלו לפנות אלינו ונשמח לסייע עם שלל תובנות נוספות, לגבי הדגמים השונים. תאמרו לנו מה הייעוד של הרכב, מה המטרות והצרכים ונסייע להתאים את המענה הטוב ביותר על פי גודל הרכב, מטרתו, סיווגו, רמת האיבזור והפינוק.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן