רכבי הסעות לאירועים

רכבי הסעות לאירועים

עם המצב הנוכחי בכבישים, אין פלא שהרבה אנשים מעדיפים להיעזר בשירותי הסעה, בין אם ביום רגיל ובין אם בהזדמנויות מיוחדות. רוצים להציע ללקוחות שלכם שירות מתקדם ואיכותי של הסעות לאירועים? תשמחו בוודאי לדעת שזהו הנושא שלנו להיום. המומחים של חברת BG מסבירים מהם השיקולים לרכישת רכב מתאים ובאילו אופנים דגמי ספרינטר מהווים בחירה אידיאלית ועתירת יתרונות.

ספרינטר - רכבים מפוארים, זה מה שהולך באירועים

רכבי ההסעות אינם בנויים כולם אותו הדבר, ויש בכך היגיון. רצוי להדגיש כי בתחום רכבי ההסעות יש המון שיקולים והמון דגמים אפשריים. מכיוון שאנו מתמקדים הפעם בנישה של מכירת רכבי הסעות לטובת אירועים (מאירועים פרטיים ועד אירועי חברה, חתונות, כנסים וכדומה), צריך לשים לב למה שמיוחד בכך. כאשר אנשים מזמינים הסעות לאירועים, הם רוצים להרגיש שמדובר ביום מיוחד. זה לא כמו הסעה לעבודה ולא כמו נסיעה שגרתית לקניות, לשוק. באירועים, הביקוש הוא לרכבים מפוארים, שנותנים הרגשה מיוחדת, חגיגית ואיכותית. זו אחת הסיבות להצלחה של רכבי ספרינטר המבוססים על מסחרית מרצדס עם גימור מפואר ושלל תוספות לאיכות הנסיעה. זו היוקרה של מרצדס, שמלבישה רכבי הסעות עם המון שדרוגים ברמת הנראות והפינוק. תא נוסעים מפואר, עם חיפויי רצפה מיוחדים, עם תאורה מרהיבה, עם מערכת שמע יוצאת מן הכלל וכל מה שצריך, כדי להרגיש מיוחדים. זה מה שהולך היום באירועים.

מרצדס ספרינטר אמינות לאורך כל הדרך

בעלי חברות להסעות או מנהלי ציי רכב לא יכולים לשים דגש אך ורק על היוקרה של רכב כזה או אחר. לכן, חשוב להדגיש כי מרצדס ספרינטר 516 הנמכרת, לא מאופיינת אך ורק בגימור נפלא. מדובר ברכב מעולה להסעות, בעל אמינות מהטובות ביותר. מהנדסי מרצדס ידועים כאנשי המקצוע שאינם מסתפקים בפחות מהפתרונות המדויקים והאפקטיביים. זוהי חברה שלאורך עשרות שנים יודעת לספק את הרכבים האמינים, שכולם היו רוצים. לכל עסק שעוסק בשירותי הסעות, אמינות על הכביש מתורגמת לשביעות רצון הלקוחות. וכמובן, אמינות של הרכבים הללו מתורגמת גם לחיסכון ניכר בעלויות לטווח ארוך. אלה רכבים שכמעט לא רואים מוסך ולא צריכים טיפולים חריגים, מעבר לטיפולים השוטפים הרגילים.

בטוח עם ספרינטר

מתי בפעם האחרונה שמעתם, חלילה, על תאונה שבה היה מעורב רכב של מרצדס? לכל חברת הסעות שמבקשת לספק שירותים של הסעות לאירועים ולכנסים, כדאי לדעת שדגמי מרצדס ספרינטר 519 נחשבים לבטוחים באופן מיוחד. זהו דגם שזוכה לציונים גבוהים מאוד בכל מה שקשור עם מבחני בטיחות רשמיים. זה רכב בעל התנהגות כביש יציבה במיוחד, ויש בו שלל אביזרי בטיחות אקטיביים ומערכות התרעה שמסייעות לנהג. בכלל, מותג ספרינטר הוותיק השתבח עם השנים. התווספו לו עוד ועוד מערכות טכנולוגיות שמקילות על הנהג והופכות את הנסיעות לבטוחות ומהימנות מתמיד.

מגון דגמים, מרווחים ואיכותיים

אם אתם מחפשים מיניבוסים חדשים למכירה, לאספקת שירותי הסעות, יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת לגבי הדגמים השונים של ספרינטר. לדוגמא, המבחר העשיר של הדגמים מאפשר לרכוש רכב באבזור רגיל (להסעות רגילות), באבזור ביניים או באבזור הכי יוקרתי להסעות יוקרתיות, אח"מים, הסעות לחתונה וכדומה. ניתן בין הדגמים השונים לבחור רכבים בגודל סטנדרטי או כאלה בעלי מרכב מוארך ויותר מושבים לנוסעים. מדובר באחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם, וכעת הוא משווק גם בישראל. למידע ופרטים נוספים אודות הדגמים הזמינים כרגע ומסלולי הרכישה לקהל היעד העסקי, לרשותכם חברת BG. מותגי איכות, לנסיעה נוחה, בטוחה, משתלמת וגם יוקרתית ומפוארת.  

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן