למי מתאים אוטובוס עירוני

למי מתאים אוטובוס עירוני?

האוטובוס העירוני הינו פתרון אפקטיבי במיוחד, בארצנו הקטנה והצפופה יחסית. אין פלא שהמכירות של דגמים עירוניים רושמים מגמת עלייה ברורה. לפני שנסביר למי הוא מתאים, הנה כמה עובדות חשובות. אוטובוסים רגילים נועדו בכדי להסיע עשרות נוסעים בעת ובעונה אחת. לעומת זאת, אוטובוס עירוני למכירה הוא אוטובוס פחות ארוך ואם הרבה יותר קומפקטי. באופן טבעי, המנוע שלו נועד להפיק פחות כוחות סוס, אך הוא גם יותר חסכוני ופחות כבד (לכן צורך פחות דלק). מאפיין נוסף של האוטובוס מהסוג הזה הינו הזריזות שלו. הוא יכול לצלוח בקלות מרחקים גדולים, אך כוחו רב במיוחד בתוואי צפוף. הוא יכול להתמודד בקלות עם פניות לרחובות צרים, נסיעה במקומות פקוקים יחסית ובכבישים צרים (מה שהרבה פחות נוח ולפעמים בלתי אפשרי, באוטובוס ארוך יותר).

מצוין למי שמחפש דרך להסעת עובדים

מבחינה חיצונית, האוטובוס העירוני עשוי להזכיר במקצת רכבים מסחריים קלים. אך שימו לב שבמקרה הזה, מסחרית למכירה לא בהכרח תשמש להעברת מטענים, סחורות או מלאי. תצורת המיניבוס אידיאלית לאנשים שמחפשים פתרון להסעות למקומות עבודה קטנים. מעסיקים, חברות השמה, לעיתים אחראי משאבי אנוש או מחלקת רווחה בארגונים, יכולים להיעזר באוטובוס העירוני כדי לייעל את האלמנט התפעולי במקום העבודה. ניתן לאסוף את העובדים ולהביא את כולם יחד לתחילת משמרת, בצורה מסודרת. הדבר מביא מענה טוב נגד פקקים וחוסך את הצורך למצוא מקומות חניה באזורים עירוניים צפופים.

לענף התיירות, פנאי ונופש

מלבד למעסיקים ולארגונים שצריכים פתרון של הסעה לעובדים, מיניבוסים חדשים למכירה יכולים להועיל לכל מי שנמצא בתחום של תיירות, פנאי ונופש. חברות שמספקות שירותי תיירות, פעילות פנאי או נופש, יכולות להשתמש באוטובוס העירוני כחלק משיפור השירות. לדוגמא, האוטובוס יוכל להסיע אורחים לבית המלון, מנקודות איסוף מרכזיות שונות. אוטובוס מהסוג הזה יכול להסיע אורחים של ספא, מחוף הים הסמוך אל מתקני הספא המפנקים. זהו פתרון לבצע שאטלים, כלומר הסעה ממרכזי פנאי ונופש אל מרכזי קניות, למסעדות סמוכות ולאתרי בילויים מכל הסוגים. הדבר מתאים לכל העוסקים בתיירות נכנסת מחו"ל או שירותי תיירות לתושבים מקומיים.

קבלני שירותים במערכת החינוך

האוטובוס הזריז והקומפקטי, למשל מהסוג שנקרא מרצדס ספרינטר יכול להתאים לקבלני שירותים שעובדים מול מערכת החינוך. כלומר, זהו כלי תחבורה אידיאלי למשל לשירותי הסעות לבתי ספר וגני ילדים. זהו פתרון שיכול להסיע את הילדים בבטחה, לקייטנות, לחוגים, לפעילות חינוכית משלימה של אחר הצהריים. כמו כן, זה פתרון שיכול להועיל להסעות של ילדים ממוסדות חינוך, לימי כיף, לקונצרטים, הצגות, מסיבות סיום וכן הלאה. כאשר הנסיעה לא ארוכה במיוחד ורוצים פתרון למספר נוסעים בינוני, אין כמו אוטובוס עירוני.

שירות הסעה לאירועים ומסיבות

יזמים או בעלי עסקים בתחומי האירועים והמסיבות יכולים גם הם להיעזר באוטובוס העירוני. לחברות שמציעות שירות של הסעות לאירועים או הפקת מסיבות, כלי התחבורה הזריז בגרסה היוקרתית, מאפשר להציע שירות אופטימלי. מבחינת הלקוחות, הסעה למסיבה או לאירוע, מקנה ערך מוסף גבוה מאוד. מי שמארגן אירוע או מסיבה לעיתים קרובות, יוכל להשתמש באוטובוס עירוני אחד או יותר, כך שלא יצטרך בכל פעם לשכור רכב או לחפש קבלן שירותים חיצוני. מובן שיש עוד אנשים או גורמים עסקיים שיוכלו להשתמש באוטובוסים עירוניים. לדוגמא, משפחות גדולות שיוצאות הרבה לטיולים וכן חברות של מוניות. וכאשר מדובר על התצורה המסחרית של הרכב הזה, הוא יתאים בתחום הלוגיסטיקה, לקווי איסוף וחלוקת סחורות, מסחר קמעונאי, שיווק וכדומה.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן