אוטובוס עירוני למכירה

אוטובוס עירוני למכירה

אז הגיע הזמן שלכם להשתדרג ולהחליף את רכב ההסעות הנוכחי שלכם ברכב חדש. בטח כבר חרשתם את כל האינטרנט עד שהגעתם לכאן. אנחנו מקווים שאחרי שתסיימו לקרוא את כל מה שכתוב כאן תגיעו להחלטה הנכונה, ותעשו אותה בלב שלם.

אתם חיפשתם אוטובוס עירוני למכירה, ולנו יש הצעה שלא תוכלו לסרב לה. אנחנו ב.ג מוטורס, ואנחנו חברה שמטרתה לספק פתרונות תחבורה איכותיים. אנחנו רוצים להציג בפניכם את כלי התחבורה המושלם לנסיעות עירוניות.

בין אם אתם נהגים עצמאיים, ובין אם אתם בעלים של חברת הסעות, כדאי לכם להישאר בסביבה. במאמר הזה נציג בפניכם את כל היתרונות שבאוטובוס עירוני קטן, דגם אוטובוס קטן מומלץ במיוחד, ולמה הוא מכולם יכול להתאים בדיוק לכם.

רמז: זה לא סתם אוטובוס למכירה, זה הדבר הבא!

רעיון גדול אוטובוס קטן וכל היתרונות שביניהם

אז הנה כל הסיבות למה לבחור באוטובוס עירוני קטן:

זה רכב הסעות קטן וקומפקטי, הוא גדול יותר ממיניבוס וקטן יותר מאוטובוס, ובעצם בדיוק בגודל המושלם. הוא מתאים לכבישים במדינת ישראל, ובפרט לכבישים העירוניים.

זה לא סוד, כולנו מכירים את זה, ובמיוחד אלה שמבלים המון שעות על הכביש- הדרכים פקוקות ועמוסות במהלך רוב שעות היום. מדינת ישראל מבצעת לא מעט עבודות בכבישים שמטרתן לשפר את התשתיות ולהפוך אותן לנגישות ומתאימות יותר לתחבורה ציבורית. גם עכשיו וגם בעתיד- עם אוטובוס קטן וקומפקטי, תוכלו להגיע במהירות ממקום למקום.

מקסימום נגישות- האוטובוס העירוני בנוי בצורה נוחה במיוחד. הרצפה שלו נמוכה, וזה הופך את העלייה והירידה ממנו לקלה וטבעית (כמעט כמו ללכת בדרך ישרה), כל מה שנדרש זה חצי צעד. הורים עם עגלות, אנשים מבוגרים ונכים יוכלו לעלות ולרדת ממנו בנוחות.

חיסכון בדלק- עם פחות נוסעים, הקיבולת יורדת, צריכת הדלק של האוטובוס הופכת למאוזנת, ואתם תוכלו לחסוך עד 70 אחוזי עלות בדלק על כל נוסע.

עיצוב ייחודי- גם העיצוב עשה קפיצה קדימה יחד עם החדשנות הטכנולוגית. לאוטובוס העירוני יש מראה עכשווי וסגנון אורבני שמשתלב בול עם הנוף של העיר.

הכירו את הדגם המנצח

אוטובוס למכירה חדש מהניילונים.

קרסן ג'סטרוניק - CLASS A, הנעה 2X4, מנוע טורבו דיזל בנפח 2,998 ליטר, תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם שישה הילוכים, מגיע למהירות מרבית של 154 קמ"ש, בעל בלמי דיסק הידראוליים, מיכל דלק בנפח של 80 ליטר, אורך 5.8 מטרים, רוחב 2 מטרים, וגובה 2.63 מטרים (עם מזגן 2.80).

הקרסן ג'סטרוניק הוא אוטובוס עירוני עם ביצועים. עם מנוע דיזל טורבו בנפח 3 ליטרים ומומנט גבוה, ניתן להאיץ איתו מהר, לטפס בקלילות עליות חדות ועדין לשמור על צריכת דלק נמוכה. הנהיגה יציבה, שקטה ובטיחותית.

זה כלי אמין, תוכלו לסמוך עליו בשימוש לאורך זמן מבלי לחשוש מתקלות.

למי אוטובוס כזה יכול להתאים?

לאנשים שחיפשו מיניבוס למכירה אבל שמרו על ראש פתוח. נהגים פרטיים או בעלים של חברת הסעות שרוצים לייעל ולהרחיב את הספק העבודה שלהם. הקרסן הוא כלי תחבורה עירוני יעיל במיוחד. לעומת המיניבוס תוכלו להסיע מעל ל-20 אנשים.

העתיד כבר כאן. יותר ויותר אנשים מוותרים על נסיעה ברכב הפרטי כדי להתנייד ממקום למקום, הם מחפשים אלטרנטיבה ציבורית שתוכל לספק את הצרכים שלהם. עם ההתחדשות העירונית, ושיפוץ הכבישים, תוכלו להיות הראשונים שמציעים לנוסעים פיתרון תחבורה איכותי ונוח.

תוכלו לקבל עוד מידע מקצועי על הדגם באתר החברה. ב.ג מוטורס תשמח לעזור לכם לבחור נכון.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן