כיצד לבחור רכב הסעות

כיצד לבחור רכב הסעות?

מחפשים לקנות מסחרית מרצדס, או שאתם עדין מתלבטים על זה? ככה או ככה, הכנו בשבילכם מדריך מיוחד. אם אתם בעלים של חברת הסעות, או נהגים עצמאיים, והגיע הזמן שלכם להחליף את הרכב הנוכחי, הגעתם למקום הנכון.

אתם רוצים לבצע קנייה חכמה. רכב ההסעות ישמש אתכם יומיום, ולכן חשוב שהוא יהיה תפור בדיוק לצרכים שלכם.

ריכזנו במאמר הזה כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע רכישה חכמה - איך למצוא את רכב ההסעות האידיאלי, באיזה קריטריונים צריך להתחשב, ולמה חשוב להתאים אותו לצרכים שלכם. וכבונוס, נדבר גם על כל היתרונות של רכב הסעות מסוג מרצדס.

איך לבחור רכב הסעות בצורה נכונה?

מרצדס ואן זה אחד מכלי התחבורה המסחריים האיכותיים בעולם. אבל בהנחה שאתם עדין צריכים לישון על זה, הנה כמה נקודות שחשוב שתיקחו בחשבון לפני ביצוע העסקה. אנחנו מאמינים שמעמד קניית רכב מסחרי הוא מחייב. גם אתם וגם אנחנו לא רוצים שתתאכזבו.

אל תמהרו להחליט - לא עליתם על הכביש אתמול, אתם חיים את העולם הזה. כמו שאתם יודעים, יש לא מעט יצרניות כלי רכב שמשווקות רכבי הסעות. ההמלצה שלנו- תמיד תבצעו סקר שוק. אין לכם מה להפסיד. תאספו דגמים מומלצים, תשוו מחירים, תסתכלו על המפרט הטכני, כל אלה יעזרו לכם להגיע להחלטה מושכלת.

בקשו לשמוע את דעתם של נהגים אחרים - אתם בטוח מכירים מישהו שנוהג על רכב הסעות מסוג מרצדס, וכמה נהגים שנוהגים על דגמים אחרים. בקשו לשמוע את חוות דעתם המקצועית, ואל תשכחו להתחשב בנוחות, במחיר, ובתמורה שקיבלו עבור ההשקעה.

חפשו סוכנות רכבים מובילה - אל תהססו להיעזר באנשי מקצוע, בדיוק כמוכם- סוכנות רכבים מסחריים נושמת וחיה את העולם. סוכנות מקצועית תוכל ללוות אתכם לכל אורך תהליך הרכישה, וגם אחריו. חפשו סוכנות שמאפשרת מימון מלא, זמן אספקה מהיר, אחריות, וטיפולים. חשוב שלחברה יהיו מספר סניפים כדי שתוכלו להגיע אליהם מכל מקום.

איך להתאים את הרכב לשימושים השונים?

בין אם אנחנו מדברים על מרצדס מיניבוס, או כל מיניבוס אחר- חשוב שהרכב יתאים בדיוק לצרכים שלכם. איך תעשו את זה נכון?

מפרט טכני - בדקו מה נפח המנוע, כמה ליטרים במיכל הדלק, וכמה כוחות סוס יש לרכב. ובכללי, רדו לפרטים הטכניים כדי להבין האם האוטו מיועד לנסיעות קצרות או ארוכות, או לנסיעה עירונית או בין עירונית.

בטיחות - רוב הרכבים המסחריים מגיעים עם מערכות בטיחות מתקדמות מובנות. בניגוד לרכב פרטי, לנהג ברכב מסחרי יש אחריות גם על הנוסעים. חשוב לוודא שהרכב בטיחותי.

נוחות - יש רמות נוחות, והבדלים בין הדגמים השונים. כמה זמן אתם מבלים על הכביש? כמה שעות בודדות, או רוב שעות היממה?

מקומות ישיבה - התאימו את מספר מקומות הישיבה לכמות הנוסעים הממוצעת שלכם.

מחיר - אל תשכחו להתחשב גם במחיר. האם אתם יכולים להרשות את זה לעצמכם? בדקו איפה תוכלו לקנות את הדגם במימון מלא.

מה היתרונות של מרצדס ספרינטר?

מרצדס ספרינטר הוא דגם הדגל של היצרנית הגרמנית. יש כמה דגמים שמבניהם תוכלו לבחור- כולם מגיעים עם מנוע טורבו חסכוני וחזק, שמחזיק בתקן יורו 6.

מרצדס מבטיחה נוחות מקסימלית לנהגים. הדגמים השונים מהווים את השילוב המושלם בין ביצועים לבטיחות, ולכולם ניתן להוסיף אביזרים יוקרתיים.

בגדול, מרצדס ספרינטר היא התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם.

דגם 516, הוא דגם הבסיס- עם שלושה עשר מקומות לנוסעים, משקל כולל של 5 טון, נפח מנוע 2,143 סמק, וטנק דלק 71 ל'.

מערכות הבטיחות שמובנות בכל הדגמים הן:

שמירת נתיב, מזהה עייפות נהג, ניטור שטחים מתים, קרוז קונטרול, בלימה אקטיבית, ועוד.

אנחנו ב.ג מוטורס, ואנחנו מבטיחים לכם דבר אחד - כשמדברים על מכירת רכבי הסעות, אנחנו הכתובת.

יש לנו ניסיון עשיר ואנחנו יודעים לתעל אותו לטובת התאמה מושלמת של רכבי הסעות ללקוחותינו השונים. חשוב שתדעו שהליווי שלנו לא נגמר אחרי הרכישה. אנחנו מפעילים ניידות שירות בשטח שמגיעות עד בית הלקוח במקרה הצורך, ואנחנו עובדים עם מרכזי השירות של מרצדס.

תוכלו לקבל עוד מידע מפורט אודות הדגמים השונים של מרצדס באתר שלנו.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן