היתרונות של קניית מיניבוס מרצדס

מה היתרונות של קניית מיניבוס מרצדס?

דגמי מיניבוס של חברת מרצדס, מותג המכוניות מהמובילים בעולם, ממשיכים לרשום מכירות יפות. גורמים עסקיים למשל בתחומי ההסעות, טיולים, תיירות, השוקלים בשלב זה לרכוש מיניבוס אחד או יותר, עשויים לשאול מהם היתרונות של קניית אחד מדגמי מרצדס. נסביר על היתרונות שכדאי להביא בחשבון.

זה בטוח - בטיחות לפני הכל

יש לנו דברים רבים לומר על מרצדס מיניבוס, אבל לפני הכל נרצה לבסס עובדה מאוד חשובה. כולנו מכירים את הסטטיסטיקה של תאונות הדרכים בישראל. כולנו מייחלים ומקווים שהסטטיסטיקה תשתפר. אז זה המקום לציין כי מרצדס משקיעה משאבים עצומים במחקר, בפיתוח וביישום של מערכת בטיחות מתקדמות. רבות מהמערכות הללו עוזרות לנהגים לנסוע בבטחה, על פי תנאי הדרך. מערכות אקטיביות ודינאמיות, לצד כלים חכמים לזיהוי מרחקים, לזיהוי מכשולים ואפילו לזיהוי עייפות הנהג, כל אלה שומרים על בטיחות גבוהה ביותר.

מגוון דגמים לבחירה

לצד היתרון החשוב של בטיחות, קיים יתרון חשוב נוסף של המגוון. לא כל לקוח עסקי זקוק למיניבוס באותה תצורה או עם אותו מספר מושבים. בין הדגמים השונים אפשר למצוא לדוגמא מרצדס ספרינטר 519 וכן את 516 ואחרים. ישנם דגמים שעברו הסבה כרכבי הובלה ומשלוחים וכמובן פתרונות להסעות עירוניות בכבישים צפופים או בדרכים עקלקלות. כאשר ישנו מגוון רחב של דגמים לבחירה, לא צריך להתפשר בשום פרמטר. כל אחד יוכל למצוא דגם שיתאים לצרכים המוגדרים ולמטרות שעל הפרק.

יחס מחיר – תועלת, מאוד משתלם

נכון, יש מיניבוסים זולים יותר. מרצדס ספרינטר 516 למשל, הוא לא המיניבוס הזול ביותר בשוק. אבל המחיר לצרכן עלול להטעות מאוד. לא רק המחיר לצרכן הוא החשוב אלא גם העלויות לטווח ארוך. בהינתן האיכות הגבוהה של המותג, ההוצאות הנמוכות על תחזוקה והיכולת של הרכב לשרת אתכם עוד ועוד, מתקבלת תוצאה ברורה. היחס עם בין המחיר לבין התועלת הוא יחס מעולה. מכיוון שמדובר על רכב בעל יישומים עסקיים ומסחריים, זהו שיקול חשוב ואפילו מרכזי ביותר. פתרון משתלם שכמובן מוכר כהוצאה עסקית.

מיניבוס בגימור יוקרתי איכותי

זה לא חדש שמרצדס נחשב לאחד מרכבי היוקרה הקלאסיים שישנם. אך בהשוואה לרכבי יוקרה אחרים, מדובר במיניבוס במחיר נגיש למדי. כל זאת אפילו כאשר מדובר על הדגם שמסופק ללקוח בגימור היוקרתי והמלהיב. למשל, עם רצפה בסגנון פרקט מעולה, מערכת שמע מצוינת ומנגנונים יוקרתיים רבים אחרים. כאשר רוצים רכב הסעות יוקרתי, לצורך הסעת תיירים או לשירותי נסיעות בסגנון בוטיק, הפתרון של מרצדס בהחלט מספק תמורה מלאה, גם בחוויית השירות וגם בחוויית הנסיעה.

מערכת מכאנית איכותית ואמינה

למי שמחפש בימים אלה מיניבוס למכירה, הגיע הזמן להוסיף כמה פרטים על נושא המערכת המכאניות, המנוע, הגיר, המכלולים השונים וכן גם על האמינות. מהנדסי החברה מכירים את מסורת המצוינות של מרצדס לאורך השנים. זה היה ונותר אחד ממותגי הרכב שנחשבים לאמינים ביותר ובעלי מערכות מכאניות מן הטובות ביותר בשוק. מי שמחפש איכות מכאנית, אמינות גבוהה ורכב הסעות איכותי, ימצא במיניבוסים של מרצדס פתרון מקיף ומלא.

פשוט לנהוג ולהרגיש בהבדל

נסיים עם יתרון נוסף, ברובד החווייתי. אם עד כה לא יצא לכם לנהוג על מרצדס, מדובר ללא ספק על פער שכדאי להשלים. הרוב המוחלט של הנהגים שנהגו אי פעם ברכב פרטי, ברכב מסחרי או במיניבוס של מרצדס, נותנים ציונים מקסימליים לחוויית הנהיגה. גובה מושב הנהג, כיוון ההגה, מיקום מערכות השליטה, המתלים וכל היתר – הכל מתוכנן לשילוב מושלם של בטיחות, נוחות והנאה. אל תופתעו אם תרגישו בקרוב כי הנהיגה מעולם לא הייתה מהנה ונעימה יותר.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן