סוגים של מרצדס

סוגים שונים של מרצדס

חברת מרצדס הוותיקה משווקת בכל העולם מגוון רחב של דגמי יוקרה. בישראל, חברת ב.ג מוטורס משווקת כמה מהדגמים הנבחרים של המותג היוקרתי, בדגש על מכירת רכבי הסעות בגדלים מגוונים וברמות אבזור שונות. בסקירה הנוכחית נתאר כמה מהסוגים השונים של מרצדס, נפרט את המאפיינים, היתרונות והדגשים החשובים שכדאי לכל אחד לדעת.

 

משפחת ספרינטר 519

 

519 עבור מרצדס זה לא רק מספר ואפילו לא דגם אחד ויחיד. למעשה, מרצדס ספרינטר 519 זה משפחה של אפשרויות, סוגים בעלי מאפיינים ייחודיים לכל אחד. למשל:

519 סטנדרט – סוג זה מתאים להסעה של 20 נוסעים, כלומר 19 אנשים כנוסעים פלוס מדריך אחד. נפח המנוע של דגם זה כ-3000 סמ"ק והספק מרשים של 190 כוחות סוס. משקל הרכב כ-5 טון, ארכו כשני מטרים ורוחבו כ-7.3 מטרים בקירוב. דלתת ההזזה גבוהה ומאוד נוחה, כמעט 6 מ"ר גודלה. סוג זה של רכב ידוע בהיותו נוח מאוד לנהיגה, הוא יציב ומצויד במערכות טכניות לשיפור יציבות ובלימה אקטיבית. הבוחרים את הסוג הזה נהנים ממגוון מערכות עזר למשל לזיהוי עייפות נהג, לשמירה על נתיב, התגברות על שטחים מתים בראייה, מגוון חיישנים ועוד. אבזור פנימי טוב מאוד ביחס לקטגוריה.

519 פרימיום – סוג זה דומה למדי לדגם הסטנדרט במידותיו ובנתונים הטכניים שהוא מצויד בהם. יחד עם זאת הוא מצויד בשכלולים מגוונים, חלקם יוקרתיים מעל דגם הסטנדרט. שימו לב שברכב תמצאו מנגנון חשמלי לפתיחה, מדרגה חשמלית, מערכת מולטימדיה משופרת. הכיסאות הרחבים והמפוארים ראויים לציון וכך גם חלונות פנורמיים כהים, מזגן קדמי ואחורי, ציפוי בצורת פרקט פנימי, תאורת לד פנימית, ציפויים מפוארים ועוד.

519 פרימיום דלת צד – דגם זה מתאים להסעת 16 נוסעים וגם הוא מצטיין בתוספות מפוארות ומרהיבות. דגם זה מתאים לחברות להסעות שזקוקות לרכב אמין, איכותי שנראה יוקרתי במיוחד.  במפרט הטכני הוא דומה לשני הדגמים הקודמים שהצגנו, הוא מצטיין בנוחות נסיעה ומראה מרשים מבפנים ובמחוץ.  חברת ב.ג מוטורס מספקת את הסוג הזה עם תוספות מפוארות ושיפורים עיצוביים הרבה מעל לסטנדרט המקובל.

51 דאבל קבינה – אם קודם לכן תיארנו תצורות של מרצדס ואן, הדגם הזה מאופיין כרכב עבודה עם תא נוסעים דאבל קבינה. מעבר למפרט הטכני ולהספק המנוע הדומה למדי לדגמים האחרים בסדרה, ראוי לציין שליד הנהג מותקן מושב רחב כפול. המושב האחורי ארוך מאוד ומתאים ל-4 נוסעים. מתאים כרכב עבודה ולהסעת צוות גם יחד.

 

משפחת ספרינטר 516

 

משפחה נוספת של דגמים מבית מרצדס שכדאי להכיר נקראת מרצדס ספרינטר 516. גם פה ניתן למצוא פתרונות איכות לחברות להסעות שלא מתפשרות על איכות גבוהה וזקוקות לאמינות חסרת פשרות.

ספרינטר 516 קצר – דגם זה מתאים להסעת 13 נוסעים פלוס מקום מיוחד למדריך. מנוע של 2100 סמ"ק והספק 163 כוחות סוס כאשר אורך הרכב כ-6 מטרים ורוחבו כ-2 מטרים. אבזור פנימי עשיר ומגוון שיפורים עיצוביים כגון מדרגת חשמל, מולטימדיה פנימית ועוד.

ספרינטר 516 ארוך – דגם זה מתאים להסעת 16 נוסעים, בצורה מרווחת ונעימה. נפח המנוע כ-2100 סמ"ק וההספק 163 כוחות סוס. הרכב מצויד במגוון מערכות עזר לבטיחות, מהמיטב שמהנדסי מרצדס היטיבו לתכנן. בין היתר מערכת לשיפור יציבות בזמן רוחות עזות, שמירה על נתיב, בקרות שיוט ועוד. אפשר להדגיש כי אורכו של הרכב כ-7 מטרים. מצויד בחיישני גשם ותאורת ערפל ביחד עם עיצוב פנים וחוץ כפי שמותג יוקרה יודע להציע.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן