מרצדס דאבל קבינה

מרצדס דאבל קבינה

רכבי מרצדס כבשו נתח משמעותי בשוק הרכבים היוקרתיים בישראל. אולם לצד הרכבים המשפחתיים או הדגמים הספורטיביים, אפשר להשיג כיום גם את הפתרונות המסחריים או רכבי ההסעות של המותג, שנקראים גם דאבל קבינה. על המפרט, היתרונות והאבזור נפרט בסקירה שלפניכם.

רכב יוקרה שיודע לתת עבודה

אם אתם מחפשים טנדר חזק או משאית דאבל קבינה, אתם צריכים לא רק עיצוב יוקרתי (שאת זה יש למרצדס בשפע). מה שאתם צריכים זה למעשה רכב שהוא גם סוס עבודה לאורך היום. רכב שיודע לתת עבודה. מרצדס ספרינטר מגיע עם מנוע חזק, ביצועים חזקים, וגם עם:

  1. ארגז עם רצפת ברזל עם עוגני קשירה וקיר מגן איכותי – כי כשצריך קשיחות, כוח וחוזק, אפשר לקבל את הטוב ביותר.
  2. וו גרירה מקורי – שיש לו כוח אחיזה ויכולת לגרור, בכביש או בשטח, בכל עת.
  3. 2 ארגזי כלים – כדי שאפשר יהיה לאבזר אותם בכל כלי העבודה, הציוד והאביזרים שאתם צריכים.
  4. 2 מצברים – חזקים ואמינים, שיספקו את החשמל עוד ועוד.
  5. מגיני בוץ מקוריים – כי גם כשיש בוץ או שלוליות, זו לא סיבה שהרכב לא יישאר נקי, בלי חוכמות.

רכב יוקרה שיודע לפנק כשצריך

השילוב בין טנדר דאבל קבינה שיודע לתת עבודה ביחד עם גימור סופר יוקרתי זה לא מראה נפוץ בעולם הרכב הזמין בישראל. אבל מרצדס זה לא סתם רכב, גם לא בגרסת הדאבל קבינה. זהו רכב שיודע לפנק בערב, ממש כפי שהוא יודע לעבוד בבוקר. את זה אנחנו נותנים לעובדות לספר, כאשר סביב הרכב וגם בתוך הקבינה אפשר למצוא שכלולים ויוקרה מהשורה הראשונה. למשל:

  1. פנסי לד – מעוצבים יפה, שיודעים לתת תאורה טובה, מוצלחת וגם חסכונית.
  2. מערכות בטיחות מתקדמות – כדי שאתם, הנוסעים שלכם וכל מה שאתם מסיעים או מובילים יצאו בבטחה ויגיעו בבטחה. בטיחות איננה משחק ולמרצדס בגרסת דאבל קבינה או ספרינטר, פשוט יש את זה.
  3. מושב נהג עם אופציית חימום – זו הדרך היוקרתית והנכונה להתפנק בימים קרים. כיסא מחמם נעים יותר ולא גורם לנהג לחוש עייפות או נמנום (מה שקורה אם מפעילים חימום רגיל בקבינה).
  4. בקרת שיוט אקטיבית – אמצעים טכנולוגיים שהופכים את חוויית הנהיגה למושלמת יותר וגם חסכונית יותר. לנסוע בכל כביש ולהרגיש נינוחים, יום או לילה, בזמן עבודה או נסיעת פנאי.
  5. מערכת מולטימדיה יוקרתית עם מסך 10.25 אינץ' – המותג מחייב, כך שגם מי שמחפש מסחרית למכירה ייהנה מחוויית צפייה מרהיבה ויוקרתית במיוחד. מסך חד, חדיש, בעיצוב מלהיב, המשולבת עם איכות שמע שהופכת כל נסיעה, למהנה.
  6. סט ניקלים מפואר, הכולל גריל, ידיות, כיסוי גלגלים – כי את האיכות והפינוק צריכים לראות ולא רק לשמוע (בגרגור האלגנטי של המנוע). הניקלים מהווים את הגימור שמאפיין רכב יוקרה, גם כשהוא משמש כטנדר או משאית לעבודה.

עובדות ומספרים על מרצדס דאבל קבינה

 בין הדגמים של ספרינטר ושל דאבל קבינה אפשר למצוא את הספרינטר 516 ואת ה-519. שימו לב שבדגם הראשון אפשר למצוא גרסה קצרה וגם גרסה יותר ארוכה ובדגם השני ניתן למצוא אפילו מפרט פרימיום מלהיב במיוחד. ואי אפשר בלי כמה עובדות, מספרים וסטטיסטיקות:

  1. משקל – 5 טון.
  2. כמות הסוסים – המנוע של 516 יודע לספק 163 כוחות סוס מרשימים ומנוע של 519 יודע לתת 190 כוחות סוס חזקים.
  3. נפח מנוע – מנוע 516 שנותן ביצועים, מגיע עם נפח של כ-2100 סמ"ק ובדגמי 519 כ-3000 סמ"ק בקירוב. 

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן