מיניבוס שהוא רכב יוקרה

מיניבוס שהוא רכב יוקרה

רואים שיש לכם טעם טוב במכוניות אם התעניינתם ברכב מרצדס מיניבוס, ואם להיות כנים – יש לנו הרגשה שהגעתם למקום הנכון. אין ספק שאם אתם מחפשים לרכוש רכב מסחרי, אתם בכיוון הנכון. מרצדס היא תמיד הבחירה החכמה, ואנחנו ב-ב.ג מוטורס נעשה הכל כדי למצוא עבורכם את הדגם שיענה על כל הצרכים שלכם בול.

אתם בטח יודעים שבשנים האחרונות המדינה מעודדת שימוש בתחבורה ציבורית. כל העבודות על הרכבת הקלה, ושיפוץ הכבישים נועדו לגרום לאזרחים להעדיף את הנסיעה המשותפת על פני נסיעה עם הרכבים הפרטיים. וכאן אתם, כנהגים, נכנסים לתמונה.

ב.ג שואפת לספק ללקוחותיה פתרונות תחבורה ברמה גבוהה, בדיוק כדי שאתם תוכלו להיות האלטרנטיבה המועדפת על כל אותם אזרחים שמעדיפים לוותר על הנסיעה ברכב הפרטי. בין אם אותם אנשים הם הורים לילדים שזקוקים להסעה לבית הספר, עובדים שצריכים להגיע למקום העבודה או חובבי טבע שיוצאים לטיול.

ריכזנו עבורכם במאמר הזה מידע על הדגמים השונים שתוכלו למצוא אצלנו בסוכנות, ואת כל הסיבות להתחדש דווקא בואן של מרצדס. אז בואו ניגש לעניין.

 

דגמי מרצדס מומלצים לקנייה

 

אנחנו מחזיקים בחמישה דגמים שונים של מיניבוסים מרצדס. נתמקד היום בשני הדגמים המרכזיים: ספרינטר 516, וספרינטר 519. מתוך כל דגם בסיס כזה יצאו עוד גרסאות שתוכלו לקבל עליהן מידע מלא באתר.

מרצדס ספרינטר 516- דגם שמגיע בשתי ורסיות, אחת קצרה ואחת ארוכה. הגרסה הקצרה יכולה להכיל 13 נוסעים ואילו הארוכה 16. שני הדגמים מצוידים ברמפות נוחות לעלייה, רצפות  PVCבגוון פרקט, מדרגות כניסה בציפוי יוקרתי ותאורת לד.

רכבים עם נתונים טכניים מעולים: משקל כולל של 5 טון, 163 כוח סוס, מיכל דלק בנפח של 71-93 ליטר, ומנוע בנפח 2,143 סמ"ק.

כמו כן, שתי הוורסיות מגיעות עם מערכות בטיחות מובנות ומתקדמות.

מרצדס ספרינטר 519- גם דגם זה מגיע בכמה ורסיות: סטנדרט ופרימיום. שתי הגרסאות יכולות להכיל עד 19 נוסעים, והן מצוידות במערכות טכנולוגיות מהמתקדמות בשוק שמבטיחות חווית נהיגה איכותית, בטיחותית, חלקה ושקטה.

המערכות המתקדמות משתלבות בצורה הרמונית עם הבסיס המעולה של הרכבים. הנה הנתונים טכניים של הדגם: משקל כולל של 5 טון, 190 כוחות סוס, מיכל דלק בנפח של 93 ליטר ומנוע בנפח 2,987 סמ"ק.

 

כל הסיבות לבחור במרצדס

 

חיפשתם "מיניבוס למכירה" והגעתם לכאן, כנראה שזה מנט טו בי. אבל נציין כאן את כל הסיבות להעדיף מיניבוס מרצדס על שאר האופציות בשוק, רק למקרה שאתם לא מאמינים בזיווג משמיים.

 אגב, תדעו שאנחנו מעודדים אתכם לעשות גם מחקר שוק עצמאי כדי לגלות איזה דגמים נוספים באפשרותכם לקנות. תשאלו נהגים אחרים, תקראו חוות דעת ורק לבסוף תגבשו את דעתכם. עד כדי כך אנחנו בטוחים שתעדיפו בסופו של דבר את הרכבים שאנחנו מציעים.

אז כמו שאתם יודעים מרצדס היא יצרנית רכבים עם שם עולמי, אין וויכוח על זה שהרכבים שהיא מייצרת הם ברמה הגבוהה ביותר. והיכולת הזו שלה מיתרגמת גם לשטח של הרכבים המסחריים.

בכל דגם ודגם מושקעת הטכנולוגיה הכי מתקדמת, והחלקים הכי איכותיים. לא רק שהרכב נוח ללקוחות אלא קודם כל לנהג. כל המערכות המתקדמות שעוטפות את הרכב הופכות את חוויית הנסיעה לחלקה, שקטה, נוחה ובטוחה.

כל רכב מגיע עם מפרט טכני עשיר, ומיוצר במפעל על ידי כל אנשי המקצוע הכי טובים בתחומם.

 

מי אנחנו?

 

היי, כאן ב.ג מוטורס. חברה מובילה בתחום הרכבים המסחריים ששמה לה למטרה להתאים לנהגים רכב מסחרי מושלם תוך ליווי צמוד ומתן שירות לקוחות מעולה. אצלנו תקבלו יחס אישי וחם.

מקצועיות, שירות ואיכות הם העקרונות המנחים שלנו, ואין כאן מקום לפשרות. העובדים שלנו ישמחו ללוות אתכם החל משלב הייעוץ, הרכישה וגם לאחר שבוצעה העסקה. אנחנו עומדים לשירותכם לאורך כל הדרך!

מעוניינים במיניבוס מרצדס? רוצים לשמוע על מסלולי המימון שלנו? הרימו לנו טלפון ונדבר!

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן