מרצדס ספרינטר

מה זה מרצדס ספרינטר?

חברת מרצדס משווקת ברחבי העולם מגוון רחב של דגמים. בישראל, דגם פופולרי במיוחד ליישומים של הובלת נוסעים, שירותי נסיעה ותיירות, נקרא מרצדס ספרינטר 519. יש כמובן גם תתי דגמים נוספים, בעלי תצורות שונות במידה כזאת או אחרת. למשל ישנם הבדלים בנפח המנוע, רמת אבזור וכן הלאה. בשורות הבאות נסביר יותר על מרצדס ספרינטר, היתרונות והמאפיינים המובהקים ולמי  זה יכול להתאים.

דגם פופולרי ומבוקש בישראל

מבלי להיכנס בשלב זה להבדלים שבין דגמי 519, מרצדס ספרינטר 516 וכדומה, נרצה להדגיש נקודה עקרונית ובסיסית. ספרינטר תוכנן עם דגשים שהופכים אותו לאידיאלי לתחבורה עירונית. זה ניכר לא רק במכירות בישראל. דגמי ספרינטר השונים נמצאים בתפוצה רחבה בכל רחבי אירופה, בארצות הברית, ברחבי אסיה, בהודו, באוסטרליה ובאין ספור מדינות ושווקים נוספים. הדגמים המשווקים כאן, מותאמים מאוד לשוק הישראלי ואהובים ביותר. זה רכב ששומר על סחירות גבוהה, לאורך זמן.

מתוכנן היטב - לנסיעות עירוניות

בישראל, מרצדס ספרינטר משמש במידה רבה בתור מיניבוס עירוני איכותי. התכנון של הדגמים הפופולריים כאן, שם דגש על מגוון פרמטרים שמסייעים בנסיעה עירונית. בסיס גלגלים שמסייע בנסיעה עירונית, למשל, וגם זריזות המנוע. מהנדסי מרצדס הקפידו להעניק לדגם העירוני הזה עיצוב שמקנה לנהג שדה ראייה מעולה. שדה הראייה מקל על הנהג להשתלב היטב גם בתנועה צפופה וגם בתמרונים מורכבים. זהו פתרון מעולה שיכול להתאים היכן שאוטובוסים גדולים לא יהיו יעילים ויתקשו לתמרן ולהוביל את הנוסעים למחוז חפצם.

מותג נמכר ברחבי העולם, עם שיפורים חדישים

אם מסתכלים על מסחרית מרצדס ביחס לאותה קטגוריה אבל של יצרנים אחרים, עולה תמונה מובהקת. מדובר באחד המותגים הנמכרים ביותר בעולם בקטגוריה הזאת. כרכב מסחרי קל או כמיניבוס, הפופולריות הרבה ראויה לציון לאור הוותק של הספרינטר. על פי הנתונים, הספרינטר הוצג לראשונה בשנות השמונים, כלומר לפני למעלה משלושים שנה. נתוני המכירות מגלים כי ביותר מ-100 מדינות מדובר ברכב פופולרי מאוד. בחלק מהשווקים פופולרי מאוד הסוג שמשמש כמיניבוס בתחבורה ציבורית. במדינות אחרות פופולריים הדגמים בתצורת הטנדר או המשאית הקלה. ראוי לציין כי מאז תחילת דרכו, הוכנסו שינויים, שיפורים ושדרוגים עצומים. אין מה להשוות בין הדגמים השונים של הספרינטר כיום לבין הדגמים ששימשו לפני עשרים שנה או אפילו עשר שנים. הוכנסו שיפורים בצריכת הדלק, ביעילות המנוע, במערכת ההילוכים. כל זאת לצד הפיתוח של דגמים בגימור יוקרתי במיוחד, שמשמשים לדוגמא להסעת אח"מים, הסעות לשדות תעופה, הסעות של תיירים וכיוצא בזה.

למי מתאים לרכוש ספרינטר

הדגמים השונים יכולים להתאים לגורמים עסקיים וחברות, מסוגים שונים. למשל:
  1. חברות הסעה – הפתרונות הללו מבוקשים מאוד בקרב חברות הסעה שנוהגות להציע שירות של הובלת עובדים למפעלים ולמוסדות, הסעות לבתי ספר, הסעות לכנסים, ימי כיף וכדומה.
  2. חברות טיולים ותיירות – ספרינטר משמש רבות חברות טיולים ותיירות, אשר זקוקות לפתרון זריז, למספר נוסעים פחות גדול ביחס לאוטובוס רגיל. אידיאלי להסעת נוסעים בקבוצות קטנות, טיולי בוטיק, הסעות לפעילות פנאי ונופש.
  3. שינוע מטענים וסחורות – בצורת הטנדר או המשאית הקלה, מדובר בדגם שמתאים לכל חברה שעוסק בשינוע מטעמים וסחורות, בתוואי עירוני או צפוף. חברות בתחום הלוגיסטיקה, יצרנים, בעלי עסקים סיטונאים או קמעונאים יכולים למצוא תועלת רבה בפתרון זה.
  4. ציי רכב – חברות וארגונים שמחזיקים ציי רכב שכוללים רכב מסחרי או מיניבוס אחד לפחות, ימצאו תועלת ברכב הנמכר הזה. משום שהוא חסכוני, אמין, נוח לאחזקה וכאמור גם בחירה פופולרית מאוד.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן