סוגים של מרצדס

מה הם היתרונות של מרצדס מסחרית לקנייה? כשאיכות ובטיחות נפגשים

אם הגעתם לכאן, כנראה אתם מחפשים לרכוש רכב מרצדס מסחרי. מחקר הוא ללא ספק השלב החשוב ביותר לפני הרכישה, על מנת לוודא שבחרתם ברכב המתאים ביותר לצרכים שלכם.

כמו שאתם בטח יודעים, יש לא מעט רכבים מסחריים בשוק. אין ספק שכולם יכולים להכיל כמות נכבדת של נוסעים, אבל השאלה היא: האם כולם יפיקו את אותה תמורה?

אין מקום למשחקים על הכביש, בטח שלא כשמדובר במקצוע. נהג שמבלה כל כך הרבה שעות בדרכים, צריך לשבת ברכב שעונה על לא מעט קריטריונים. אז בואו נדבר על העיקריים שבהם.

בטיחות לפני הכול

עוד לפני שבודקים שהרכב יפה ונוח, הדבר החשוב ביותר לשים לב אליו הוא הבטיחות. מרצדס מאז ומתמיד הקפידה על סטנדרט בטיחות בין הגבוהים בעולם. היא מיוצרת מחלקים איכותיים, ומורכבת על ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה. אלה הופכים אותה לבחירה הראשונה של הנהגים בעולם, במיוחד בכל הנוגע למסחרית או מיניבוס שמבלה שעות בכבישים.

הכירו את מרצדס ספרינטר 516. ניתן למצוא את הדגם הקצר המכיל 13 מקומות ישיבה, ואת הדגם הארוך המכיל 16 מקומות. ניתן למצוא את המפרט הטכני שלו באתר, אך על קצה המזלג נגיד שמדובר בנפח מנוע של 2143, ו-163 כוחות סוס. נפח מיכל הדלק משתנה בין הדגמים, כאשר בדגם הקצר גודלו 71 ליטר, ובדגם הארוך 93 ליטר.

מרצדס מציעה מספר דגמים בכל הנוגע למסחריות, כדי לאפשר כמה שיותר אפשרויות לרוכשים. ההבדלים בין הדגמים באים לידי ביטוי במספר מקומות הישיבה, נפח מכלי הדלק, כוחות הסוס, נפח המנועים וכו'. דבר אחד בטוח: כולם, ללא יוצא מן הכלל, מגיעים עם המערכות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם!

דגם נוסף שכדאי לכם להכיר הוא מרצדס ספרינטר 519 – מדובר ברכב מסחרי עם 19 מושבים, בעל נפח מנוע של 2987 ו-190 כוחות סוס.

בטח יצא לכם להיתקל בכמה כאלה על הכביש, אפשר להגיד בביטחון מלא, שדגמי הספרינטר השונים מהווים את הבחירה הראשונה בקרב נהגים וחברות הסעות.

מערכות הבטיחות המתקדמות בעולם

הדגמים של מרצדס מצוידים במערכות לשמירה על הבטיחות שעובדות עם טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת. למשל, מערכות שמזהות עייפות אצל הנהג, מערכות עזר נגד רוחות צד ועזרה בשמירה על הנתיב, מיפוי השטח המת, קרוז קונטרול וכן הלאה.

המערכות משתנות בהתאם לדגם אותו בחרתם. בחלק מהדגמים ניתן להרכיב מערכת בלימה, חיישן לזיהוי גשם, הדלקת אורות אוטומטית והרשימה עוד ארוכה. ניתן יהיה להתאים את מערכות הבטיחות והניטור לצרכים שלכם, ובהתאם לאופי הנהיגה שלכם.

לפני שבוחרים רכב, חשבו – מה משך הנסיעות שאתם צפויים לעשות? אם מדובר בנסיעות ארוכות, יכול להיות שיהיה כדאי לבחור ברכב עם מיכל הדלק הגדול יותר. כמה נוסעים אתם צפויים להסיע? דגמי מרצדס מיניבוס מציעים 13-19 מקומות ישיבה, איזה גודל יענה באופן המיטבי על הצורך שלכם?

עדיין לא בטוחים באיזה דגם כדאי לבחור? היועצים שלנו יסייעו לכם למצוא רכב שיתאים לצרכים שלכם, כדי שתוכלו לנסוע בבטיחות ולהפיק ממנו את המירב.

חוויית נסיעה נוחה וחלקה

אחד היתרונות הבולטים בבחירה ברכב מרצדס, הוא החוויה הנוחה. מדובר ברכב עוצמתי, שמתמודד עם תנאי דרך שונים ללא פשרות. השם העולמי של מרצדס הולך לפניה בכל הנוגע לסטנדרט של בטיחות, איכות ואבזור מתאים.

המפתח הוא התאמת הפתרון האולטימטיבי – כשתגיעו לב.ג מוטורס כדי להתייעץ, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לשאול את השאלות הנכונות על מנת לאפיין את הצרכים שלכם. כך נוכל להתאים עבורכם את הפתרון המושלם, מרמת הדגם, ועד מערכות הבטיחות וערכת האביזרים המתקדמת.

אפשר להרגיש בבית – הדגמים של מרצדס מאובזרים עד הפרט האחרון, כדי לתת לכם את התחושה הכי ביתית שיש בזמן השימוש. מי שעובד שעות ארוכות בנהיגה מכיר את התחושה – הרכב הוא הבית שלך, ואלו הדברים הקטנים שעושים את ההבדל.

חלק מהדגמים מגיעים עם תא אחסון ייעודי לטלפון הנייד עם טעינה אלחוטית, תא פרטי לנהג שניתן לאחסן בו כל מה שתרצו, וכמובן מחזיק כוסות, כי איך אפשר בלי כוס קפה לדרך?

המומחים שלנו ישמחו להתאים לכם את הדגם המושלם!

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן