מה ההבדל בין מרצדס ספרינטר 519 ל-516

מה ההבדל בין מרצדס ספרינטר 519 ל-516?

תקנו אותנו אם אנחנו טועים: אתם אנשים החלטיים שיודעים בדיוק מה הם צריכים. אין הסבר אחר לזה שחיפשתם מרצדס מיניבוס. אנחנו ממש שמחים שגוגל הוביל אתכם אלינו, כי מרגיש לנו שזה יכול להיות מאץ' טוב.

אז היי, כאן BG מוטורס – חברה ששואפת לספק ללקוחותיה פתרונות תחבורה ציבורית איכותיים. כדי שאתם, נהגי הקצה, תוכלו להציע אלטרנטיבה מעולה לכל אותם אזרחים שמעדיפים לוותר על נסיעה עם הרכב הפרטי (בין שזה למטרות עבודה, טיול, בית ספר ועוד).

לא נחדש לכם כלום אם נגיד שהביקוש לתחב"צ בשנים האחרונות עלה (ועדיין ממשיך לעלות). כיום, אין ספק שזה כבר אינטרס של המדינה לעודד את האזרחים להעדיף אותה על הרכב הפרטי לצורך התניידות.

כאן אתם נכנסים לתמונה. וכדי שתוכלו לעשות את זה כמו שצריך, הגיע הזמן שתסדרו לעצמכם רכב מסחרי מצוין.

תוכלו למצוא אצלנו כמה דגמים של מרצדס (שאת כולם אפשר לאבזר בהתאם לצורכי השימוש הספציפיים שלכם).

במאמר הזה נדבר על ההבדל בין שני הדגמים המרכזיים: ספרינטר 516 וספרינטר 519. נספר לכם על היתרונות שמגיעים עם מסחרית מרצדס, ונקנח עם כמה המלצות לפני ביצוע הרכישה.

אז בואו ניתן גז.

 

2 דגמי מרצדס ספרינטר וההבדלים ביניהם

 

הקטלוג שלנו מכיל שני דגמים שמסתעפים לחמש ורסיות שונות. ניתן לומר בביטחון שכל אחת מהגרסאות מצוידת במערכות טכנולוגיות מתקדמות שמשדרגות את חוויית הנסיעה והופכות אותה לחלקה, בטיחותית ובעיקר נוחה.

מבין כל האמצעים המובנים תוכלו למצוא: מערכת שמירה על נתיבים, מערכת עזר נגד רוחות צד, מערכת זיהוי עייפות נהג, מערת ניטור שטחים מתים, קרוז קונטרול, חיישני גשם חכמים, ABS וכו'.

אם כך, איפה ההבדלים בין הדגמים השונים?

מרצדס ספרינטר 516 מתפצל לשתי גרסאות (קצרה וארוכה). בגרסה אחת יש מקום ל-13 נוסעים, ואילו באחרת יש 16. שני הדגמים מצוידים ברמפה ורצפה מצופות PVC בגוון פרקט שמשווה להן מראה יוקרתי. כמו כן, הם מגיעים עם מדרגות כניסה בציפוי מפואר ותאורת לד.

עוד הבדל קטן ניתן לזהות בפן הטכני. המשקל הכולל של שני הדגמים הוא חמישה טון, המנוע בנפח של 2,143 סמ"ק, ויש לשניהם 163 כו"ס. הוורסיה הקצרה מגיעה עם מיכל דלק בנפח 71 ליטר ואילו הארוכה מגיעה עם מיכל דלק של 93 ליטר.

גם מרצדס ספרינטר 519 מתחלק לכמה גרסאות שונות. העיקריות הן גרסאות הסטנדרט והפרימיום (תוכלו למצוא בקטלוג שתי ורסיות נוספות של הדגם: אחת פרימיום עם דלת צד והשנייה קרגו עם דאבל קבינה, לא נפרט עליהן כאן).

שתי הגרסאות מגיעות עם מנגנון חשמלי לפתיחת הדלת (מבית אלכס אורגינל), מדרגה חשמלית 60 ס"מ, מיקרופון, מסך מולטימדיה ומצלמת רוורס צבעונית.

אין ביניהם הבדלים מהבחינה הטכנית. שני הדגמים מכילים 19 מקומות ישיבה, המשקל הכולל של כל אחד מהם 5 טון, הם מגיעים עם מנוע בנפח 2,987 סמ"ק, 190 כוחות סוס ומיכל דלק בנפח של 93 ליטר.

 

למה דווקא רכב מסחרי של מרצדס?

 

אנחנו לא חושבים שצריך לענות על השאלה הזו עם תשובה ארוכה. בסופו של יום הביצועים של מרצדס מדברים בעד עצמם.

מדובר ביצרנית עם שם עולמי שמייצרת מגוון כלי רכב לשימושים שונים (יום יום ומשפחה, ספורט תחרותי, נסיעה מסחרית וכו').

אין ספק שתוכלו למצוא בשוק לא מעט דגמי מיניבוסים שונים, השאלה היא מה התמורה שתרצו לקבל עבור הכסף שאתם משקיעים.

 

איך לבצע רכישה חכמה?

 

גם כשאנחנו הולכים לקנות בגד בחנות, חשוב לנו לצאת מרוצים. אז על אחת כמה וכמה כשאנחנו עומדים בפני ביצוע עסקה בסדר גודל רציני יותר.

ההמלצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם היא לבצע סקר שוק לפני שאתם ניגשים לקבל החלטה: דברו עם נהגים, התקשרו לסוכנויות, קראו חוות דעת וביקורות, עשו נסיעות מבחן.

ובסוף?

לכו על חברה שיכולה להתאים רכב מסחרי מדויק לצרכים המדויקים שלכם, ובתנאים הנוחים ביותר.

BG מוטורס מציעה ליווי מלא לכל אורך התהליך (משלב החיפוש ובכל זמן שהרכב בשימוש על הכביש), עם סניפים בפריסה ארצית, מוסכי מרצדס מורשים, ניידת שירות שמגיעה עד בית הלקוח במידת הצורך ומסלולי מימון מלאים.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן