מדוע חשוב לרכוש מיניבוס רק דרך חברה מקצועית

מדוע חשוב לרכוש מיניבוס רק דרך חברה מקצועית?

בשנים האחרונות יש עלייה חדה בביקוש לתחבורה ציבורית. יותר ויותר אזרחים מאזור המרכז מעדיפים להשאיר את הרכב הפרטי בבית, לחפש פתרון תחבורה אלטרנטיבי ולנצל את הזמן על הכביש בצורה אחרת.

כאן בדיוק אתם נכנסים לתמונה, ואיך תוכלו לעשות את זה בצורה מושלמת אם עדין אין לכם מרצדס מיניבוס?

בין אם אתם חושבים לשדרג את הרכב המסחרי הישן ובין אם אתם לגמרי חדשים בתחום, הגעתם למקום הנכון!

אין ספק שיש לא מעט מקומות שמהם תוכלו לרכוש את הרכב המסחרי שלכם. אבל לא משנה איזה החלטה תקבלו - חשוב שתבחרו בחברה מקצועית שיודעת להתאים את הרכב לצרכים הספציפיים שלכם.

אם עדין לא יצא לנו להכיר, נעים מאוד!

אנחנו BG מוטורס ורכבים מסחריים של מרצדס הם ההתמחות שלנו. במאמר הזה נדבר על הדגמים השונים שאנחנו מציעים למכירה, וכל הסיבות לבחור לרכוש דווקא מאיתנו.

 

רכבי הסעות מדגם מרצדס

 

תוכלו למצוא אצלנו חמישה דגמים מרכזיים, בואו נדבר על כל אחד מהם.

מרצדס ספרינטר 516- מגיע בשתי גרסאות: קצרה וארוכה. בקצרה יש מקום ל-13 נוסעים ובארוכה ל-16. בקצרה יש מיכל דלק בנפח 71 ליטר, ובארוכה 93. לשתי הגרסאות יש נפח מנוע של 2,143 סמ"ק ו-163 כוחות סוס.

חשוב לציין שכל הדגמים (גם המתקדמים ביותר) מצוידים במערכות מתקדמות שמבטיחות נסיעה חלקה ובטיחותית מבלי לוותר על הנוחות של הנהג והנוסעים: מערכת שמירה על נתיב, מערכת זיהוי עייפות נהג, מערכת עזר רוחות צד, מערכת ניטור שטחים מתים, קרוז קונטרול, ABS, חיישני גשם ועוד.

מרצדס ספרינטר 519- מגיע בשתי גרסאות: סטנדרט ופרימיום. בשתי הגרסאות יש מקום ל-19 נוסעים, מיכל דלק בנפח של 93 ליטר, נפח מנוע של 2,987 סמ"ק ו-190 כוחות סוס.

למה דווקא מסחרית של מרצדס אתם שואלים?

התשובה לשאלה הזאת פשוטה: מרצדס היא יצרנית רכב עם שם עולמי. היא מייצרת בכל שנה כמות אדירה של כלי רכב שהורכבו על ידי אנשי המקצוע הכי טובים בתחומם וחומרי הגלם הכי איכותיים בשוק.

אם אתם מחפשים נוחות, אמינות ובטיחות – כנראה שאתם מחפשים מיניבוס של מרצדס.

חברה מקצועית לרכבים מסחריים

 

BG מוטורס שמה לה למטרה לספק את שירות הלקוחות הכי איכותי ואישי. אצלנו, כל נהג מקבל רכב שעונה בדיוק על הצרכים שלו.

העובדים שלנו מקצועיים, בעלי ניסיון רב ובעיקר אמינים. לאורך השנים צברנו ניסיון רב שמאפשר לנו לתפור לכל לקוח פתרון תחבורה שיושב עליו בול. אנחנו עוזרים בייעוץ בשלב החיפוש, וליווי ותמיכה גם אחרי שבוצעה העסקה.

הלקוחות שלנו תמיד במרכז, ככה זה כשהיעד שלך הוא לספק פתרונות תחבורה איכותיים בלי פשרות. אנחנו עובדים עם ספקי אביזרים מתקדמים מובילים בתחום ההיסעים והתחבורה ומקפידים על ביצוע ביקורות איכות שוטפות.

אנחנו מקיימים שיתוף פעולה רציף עם אנשי מפתח בתחום תחזוקת ואבזור רכבים. יש לנו סניפים בפריסה ארצית: מוסכים מורשים של מרצדס וסניפי "אלכס אורגינל". כמו כן, במקרים דחופים החברה מפעילה ניידת שירות שטח שמגיעה עד בית הלקוח ובמידת הצורך מבצעת תיקונים על המקום.

אמרתם מיניבוס למכירה אמרתם BG מוטורס.

הנה עוד כמה סיבות לבחור לרכוש מאיתנו רכב מסחרי:

מימון מלא- לא לכולם יש את האפשרות לקנות רכב בתשלום אחד, וגם אם כן – לפעמים זו לא הדרך הכי משתלמת. אצלנו, ניתן לקבל תנאי מימון שונים בכמה מסלולים שאנחנו מציעים. עם ריבית נמוכה והחזר חודשי הוגן תוכלו לנהוג על מרצדס חדשה מהניילונים.

אבזור מותאם אישי- חשוב לנו שכל רכב יענה על הצרכים המדויקים של הלקוח, זה חלק חשוב מהערכים שעליהם מושתת החברה שלנו. אנחנו מציעים כמה חבילות אבזור לבחירתכם. החבילה הבסיסית כוללת מגני בוץ, ארגז כלים, תא חכם לפלאפון, מושב מחומם ועוד. חבילות מתקדמות יותר כוללות אמצעים טכנולוגיים שיהפכו את חווית הנסיעה למהנה ובטוחה אפילו יותר.

יש לכם שאלה? אל תהססו להרים לנו טלפון ואפילו לקפוץ לקפה.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן