למה חשוב לקנות מיניבוס מחברה?

למה חשוב לקנות מיניבוס מחברה?

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב לעלייה חדה בביקוש לתחב"צ. יותר ויותר אנשים (בעיקר מאיזור המרכז) מעדיפים להשאיר את הרכב בבית, ומחפשים פיתרון אלטרנטיבי להתניידות כדי לחסוך בזמן.

גם המדינה מעודדת את הצעד הזה ועובדת על הקמת דרכים ייעודיות לרכבים מסחריים.

זה המקום שבו אתם נכנסים לתמונה, וכדי שתוכלו להיות ספקי פתרונות תחבורה מעולים אתם צריכים מרצדס מיניבוס. אין מה לעשות, על איכות לא מתפשרים.

אז גם אם יש ברשותכם כרגע רכב מסחרי ישן שאתם רוצים לשדרג, וגם אם אתם עדין חדשים בתחום וזיהיתם הזדמנות טובה, אתם יכולים להיות רגועים – הגעתם למקום הנכון!

אין ספק, יש לא מעט חברות שמהן תוכלו לרכוש את הרכב המסחרי הבא שלכם. אנחנו יכולים להגיד לכם דבר אחד: לא משנה איזה החלטה תתקבל, חשוב שתבחרו לרכוש רכב רק מחברה מקצועית שתדע להתאים את הרכב לצרכים שלכם.

אז אם עדיין לא הצגנו את עצמנו, הגיע הזמן.

נעים מאוד!

כאן BG מוטורס, ואנחנו יכולים להגיד בביטחון מלא: מכירת רכבי הסעות של מרצדס היא תחום ההתמחות שלנו.

במאמר הזה נדבר על הדגמים השונים שתוכלו למצוא אצלנו, וכל הסיבות לבחור לקנות את אחד מהם דווקא מאיתנו.

 

רכבים מסחריים מדגם מרצדס

 

אנחנו מחזיקים בחמישה דגמים, בואו נדבר על המרכזיים שבהם.

MERCEDES SPRINTER 516- יש לרכב הזה שתי גרסאות: אחת קצרה ואחת ארוכה. בקצרה יש 13 מקומות ישיבה ובארוכה 16. לקצרה יש מיכל דלק 71 ל' ולארוכה 93. שתי הגרסאות מגיעות עם מנוע בנפח 2,143 סמ"ק ו-163 כו"ס.

MERCEDES SPRONTER 519- גם לדגם הזה יש שתי גרסאות אבל הפעם סטנדרט ופרמיום. בשתי הגרסאות יש 19 מקומות ישיבה, מיכל דלק של 93 ל', מנוע בנפח 2,987 סמ"ק ו-190 כו"ס.

כמו כן, כל הדגמים מגיעים עם מערכות מתקדמות שמבטיחות נסיעה בטיחותית, חלקה ואיכותית. כל זה מבלי להתפשר על נוחותם של הנוסעים והנהג.

אלה רק חלק מהמערכות המובנות: שמירה על נתיב, מזהה עייפות נהג, עזר רוחות צד, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט, חיישני גשם, ABS ועוד.

כמו שאמרנו תוכלו למצוא אצל כל חברה רכב הסעות למכירה. אף אחד מהם לא מתקרב לרמה של מרצדס. מדובר ביצרנית עולמית שמעמידה על הכבישים בכל שנה כמות אדירה של כלי רכב.

 

רכבים מסחריים קונים רק דרך חברה מקצועית

 

המטרה המרכזית של החברה שלנו היא לספק לכם את שירות הלקוחות הכי אישי שיש. אצלנו, כל נהג יוצא עם רכב שעונה בדיוק (אבל בדיוק) על הצרכים שלו.

עובדי החברה מקצוענים שצברו ניסיון רב אבל לא פחות מזה אמינים. לאורך השנים עזרנו למגוון לקוחות מרוצים למצוא רכבים מסחריים שמהווים פתרונות תחבורה ציבורית איכותית עבור הלקוחות שלהם.

וההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו!

לא רק שאנחנו עוזרים בשלב החיפוש והייעוץ, אלא גם נותנים מעטפת תמיכה רחבת שירותים גם אחרי ביצוע העסקה (ולאורך כל זמן שהרכב בשימוש על הכביש).

יש לנו סניפים בפריסה ארצית ואנחנו עובדים עם המוסכים המורשים של מרצדס. כמו כן, במקרים דחופים יותר החברה מפעילה ניידת שירות שמגיעה עד הלקוח ומבצעת במידת הצורך תיקונים בשטח.

מיניבוסים חדשים למכירה קונים רק דרך חברה ששמה את הלקוח במרכז!

הנה כמה מהשירותים המיוחדים ש-BG מוטורס מציעה:

אבזור בהתאמה אישית- ניתן לאבזר את הרכבים לפי בקשה, שכן אנחנו עובדים עם "אלכס אורגינל", ספק אביזרים מתקדמים מהמובילים בתחום הרכבים המסחריים. מגני בוץ, ארגזי כלים, תאים חכמים לפלאפון, מושבים מחוממים ועוד שלל אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שישדרגו את חוויית הנסיעה שלכם.

מסלולי מימון- אנחנו יודעים שלא לכולם יש את האפשרות לרכוש רכב מסחרי בתשלום אחד, והאמת שגם אם כן, לא תמיד זאת הדרך הכי משתלמת. אנחנו יכולים להציע לכם מסלולי מימון מותאמים אישית עם ריבית הוגנת והחזר חודשי נמוך.

מקווים לראות אתכם אצלנו בקרוב!

 

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן