יתרונותיו של מרצדס ספרינטר

יתרונותיו של מרצדס ספרינטר

ספרינטר הוא אחד הדגמים הפופולריים של חברת מרצדס, בגרסה המיועדת לחברות מסחריות (למשל לחברות להסעות או לצרכים לוגיסטיים). בישראל ישנם כמה דגמים של ספרינטר שידועים בעיקר בתור מרצדס מיניבוס, באיכות גבוהה במיוחד. זהו סוג של אוטובוס עירוני זריז, חסכוני, בעל יחס עלות תועלת מצוין. זהו פתרון אמין ביותר, וכמובן הכל באיכות הידועה של אחת מחברות הרכב הידועות והמצליחות ביותר בעולם.

עוצמה שמסיעה עד 18 נוסעים

את הספרינטר ניתן להשיג בתצורה מסחרית, להובלות והעברות של מטען מסוגים שונים. זה לא סוג של משאית אלא מה שמוגדר יותר נכון בתור מסחרית מרצדס. כאשר מדובר בתצורת המיניבוס, מתקבל רכב הסעות מצוין, בעל מנוע איכותי וחזק. זוהי עוצמה שיכולה להסיע עד 18 נוסעים, הן בכבישים עירוניים צפופים ורחובות די צרים והן בכבישים בין עירוניים, אף בתוואי הררי ומאתגר לנסיעה. אגב, ניתן להשיג גרסאות של רכב זה, ברמות אבזור מגוונות. כיאה למרצדס, גם רמת האבזור המינימלית נחשבת לגבוהה למדי. עם זאת, רמת האבזור המקסימלית כבר הופכת את הרכב לרכב הסעות יוקרתי ומפנק. הוא מתאים ללא ספק להסעת אח"מים, תיירים וקבוצות מאורגנות, ברמה גבוהה במיוחד.

אמינות – מהגבוהות ביותר בקטגוריה

רכב שמיועד לחברות להסעות אמור לעבור מדי יום מרחקים. זה לא רכב שנועד לעמוד זמן רב בחניה. ככל שהרכב ייסע יותר ויעבור יותר קילומטרים, זאת אומרת יותר הכנסות. בנסיעות ארוכות, ממושכות ולעיתים תחת עומס משקל בלתי מבוטל, נדרשת אמינות גבוהה ביותר. וזו אחת מנקודות החוזק החשובות שצריך להזכיר. למחפשים מכירת רכבי הסעות אמינים ללא צל של ספק, זוהי בחירה טבעית ונבונה. זה לא רכב שצפוי להזדקק ליותר מאשר טיפולים שוטפים לפי הגדרות יצרן. רכב מסוג זה, שיטופל היטב, צפוי לשמש אתכם לאורך זמן רב, לאורך שנים. בזמן שאחרים יצטרכו לראות את האמינות יורדת עם הזמן ויצטרכו להחליף לרכב חדש, מי שינהג בספרינטר חווה משהו אחר. נסיעה חלקה, אמינות מכאנית ראויה לציון ואפילו צריכת דלק נהדרת שנה אחר שנה.  

יחס עלות תועלת מעולה 

על פי רוב, קהל היעד הטבעי של מרצדס ספרינטר 519, זה קהל יעד עסקי מסחרי. זה לא רכב פרטי ולכן, רצוי לומר כמה מילים שעל כל בעל עסק לשקול. ברכישה של רכב מסחרי, נדרש יחס עלות תועלת מצוין. נכון שמרצדס זה לא הרכב הזול ביותר, אבל זה הרכב שנותן את התמורה המצוינת שחייבים להביא בחשבון. יחס עלות תועלת מצוין, שנשען על מינימום תקלות, במקסימום פרק זמן. האמינות, היעילות, השכלולים המכאניים והטכנולוגיים, הם שהופכים את הספרינטר להצלחה צומחת בישראל, רכישה כדאית במבחן הזמן.

חווית נסיעה, חווית נהיגה

בין אם בתור אוטובוס עירוני (מיניבוס) ובין אם בתור מסחרית קלה, מדובר ברכב שזוכה לתישבוחות גם ברמה החוויה. כלומר, לנוסעים מצפה נסיעה מפנקת ואיכותית, שלא לומר יוקרתית. לנהג, חווית נהיגה ברמה גבוהה, עם כיסא נהג מתוכנן היטב ואבזור עשיר שמקל על הנהיגה (פרי פיתוח הנדסי מדוקדק). כדאי לציין כי הדור הנוכחי של הספרינטר זכה לשיפורים נוספים, ביחס לדגמים הקודמים.  מהנדסי החברה שוקדים על הקשבה לקהל היעד ולחוות הדעת של צרכנים, נהגים ובעלים של עסקי הובלות והסעות.

נסיעה בטוחה, בדרך שלכם

עוד נציין כי ההקפדה של מרצדס לא מתחילה ונגמרת בנראות, ביוקרה, בשכלולים המכאניים תחת מכסה המנוע. מדובר בחברה שמקפידה במיוחד על בטיחות גבוהה ומערכות מתקדמות. כמו ברכבים הפרטיים מתוצרתה, גם המיניבוסים נחשבים לבטיחותיים עם תוצאות נהדרות במבדקים הרשמיים.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן