יתרונותיו של האוטובוס העירוני

יתרונותיו של האוטובוס העירוני

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שהגיע הזמן שלכם להחליף את רכב ההסעות הישן באחד חדש. מקווים שלא התעייפתם מהחיפושים, אבל גם אם כן, אתם יכולים להיות רגועים – אתם נמצאים עכשיו במקום הנכון. אחרי שתקראו את המאמר הזה תוכלו לעשות בלב שלם את ההחלטה הנכונה.

אנחנו ב-ב.ג מוטורס שואפים לספק ללקוחות שלנו פתרונות תחבורה ציבורית מעולים. אנחנו גאים להחזיק במגוון כלי תחבורה איכותיים שיוכלו לשמש אתכם לנסיעות עירוניות, ויש לנו הצעה שלא תוכלו לעמוד בפניה: אוטובוס עירוני איכותי למכירה.

לא משנה אם אתם בעלי חברת הסעות מצליחה או שאתם נהגים עצמאיים. אנחנו ממליצים לכם להישאר איתנו עד הסוף. ריכזנו עבורכם מאמר מלא במידע שימושי. נדבר על כל היתרונות של האוטובוס העירוני, נציג בפניכם דגם אחד מומלץ, ונוודא שהוא באמת יכול להתאים עד הסוף לצרכים שלכם.

 

היתרונות הרבים של האוטובוס העירוני

 

עם תהליך ההתפתחות העירונית, ועם מספר התושבים ההולך וגדל בערים המרכזיות, התחבורה הציבורית הולכת ומשתדרגת. כבר היום ניתן לזהות לא מעט רכבים מסחריים על הכביש. אבל עדין, הרכבים הפרטיים הם השולטים.

אנחנו משוכנעים שבעתיד המצב הולך להשתנות. יותר ויותר אנשים יתחילו לחפש פתרונות תחבורה אלטרנטיביים.

הדרכים עמוסות ופקוקות במהלך רוב היממה, כולנו חווינו את זה על בשרנו (במיוחד אלה מאיתנו שבילו לא מעט שעות על הכביש בדרך הלוך וחזור מהעבודה). היום כל נסיעה באזור המרכז הפכה למשימה בלתי אפשרית, או לכל הפחות למטרד.

המדינה מבצעת המון עבודות שמטרתן לשפר את תשתיות הכבישים ולהפוך אותם לנגישים יותר לתחבורה ציבורית.

 וכאן בדיוק, נכנס לתמונה הקרסן ג'סטרוניק – אוטובוס קטן למכירה שאסור לכם לפספס.

מדובר ברכב הסעות קומפקטי ויעיל. אפשר להגיד שהוא בגודל המושלם – קטן יותר מאוטובוס, גדול יותר ממיניבוס. בגודל האידיאלי לתמרון על כבישי הערים.

ומעבר לתמרון הקל בכבישים (שזה פלוס גדול), בואו נדבר על עוד שלושה יתרונות בולטים נוספים:

נגישות מקסימלית- יש לרכב מבנה ייחודי ונוח לשימוש. הרצפה של האוטובוס העירוני נמוכה, בצורה שמאפשרת ירידה ועלייה קלות וטבעיות.

חיסכון בצריכה- האוטובוס בנוי בצורה שמאפשרת צריכת דלק חסכונית. על כל נוסע תוכלו לחסוך משהו כמו 70 אחוזי עלות.

קומפקטיות וסטייל- היום, עיצוב הוא חלק אינטגרלי מההחלטה לקנות רכב מסוים או לא. האוטובוס מעוצב במראה מודרני ועכשווי, והאורבניות שלו משתלבת בהרמוניה עם הנוף העירוני.

 

דגם אוטובוס עירוני מומלץ במיוחד

 

מדובר בדגם אוטובוס איכותי חדש מהניילונים.

קרסן ג'סטרוניק- מנוע דיזל טורבו 3 ליטר, הנעה 4 על 2, תיבת שישה הילוכים אוטומטית או ידנית, מהירות מירבית של 155 קמ"ש, בלמי דיסק הידראולי, טנק דלק 80 ליטרים, אורך 5.8 מ', רוחב 2 מ', וגובה 2.63 מ'.

 אוטובוס אמין ועמיד, קומפקטי, עם מומנט גבוה, חלל פנימי מאוד מרווח, וביצועים מעולים. הוא מאיץ מהר, מטפס בקלות עליות חדות ומצליח למרות הכל לשמור על צריכת דלק מינימלית. מבטיח חוויית נסיעה יציבה, בטיחותית ושקטה.

 

למי האוטובוס העירוני יכול להתאים?

 

בראש ובראשונה לאנשים שחיפשו רכב הסעות איכותי למכירה. אבל זה לא מסתכם כאן. שלא תטעו, אנחנו מציעים למכירה גם מיניבוסים מדגמי מרצדס, ועדין – מאוד ממליצים על הקרסן.

אנחנו מאמינים שזה דגם שיכול להתאים לחברת הסעות או נהגים פרטיים שבאו עם ראש פתוח. אין ספק שמיניבוס הוא כלי תחבורה מצוין, אבל עם אוטובוס עירוני, אתם יכולים להגדיל את הספק העבודה שלכם.

אל תשכחו: עוד ועוד אנשים בוחרים לוותר על הרכב הפרטי לטובת התחבורה הציבורית, תהיו הראשונים להציע להם פתרון תחבורה אלטרנטיבי ונוח.

מכירת רכבי הסעות היא המומחיות של ב.ג מוטורס, הציצו באתר שלנו ותוכלו לקבל עוד מידע מקצועי על הדגמים השונים. אנחנו מציעים גם מסלולי מימון ומבצעים שווים שלא כדאי לכם לפספס. הרימו טלפון עוד היום כדי לקבל עוד פרטים בנושא.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן