הסיבות לרכישת מרצדס ספרינטר 519

הסיבות לרכישת מרצדס ספרינטר 519

כל נהג או בעלים של חברת הסעות מצליחה יודע שהסוד הוא להחזיק ברכב נוח, בטיחותי ואמין. אין ברירה, ככה זה כשאתה מבלה על הכביש כמה שעות טובות יום אחרי יום.

הגיע הזמן להתחדש? מחפשים רכב הסעות למכירה? זקוקים למיניבוס שיעשה את העבודה אחת ולתמיד?

אין לנו ספק שתאהבו את דגם המרצדס הזה, תכלס, זה הרכב המסחרי היחיד שיספק לכם חוויית נסיעה יוצאת דופן, בסטנדרט שעוד לא פגשתם.

אם יש חברה אחת שלא מפסיקה לייצר מכוניות מקצועיות מכל הסוגים, הרי שזוהי מרצדס – יצרנית רכבים עם שם עולמי.

במאמר הזה אנחנו הולכים לדבר על דגם ספרינטר ספציפי, היתרונות הרבים שלו, ולמה דווקא הוא מכולם, יכול להתאים בול לצרכים שלכם.

הוואן המתקדם ביותר בעולם

מרצדס ספרינטר 519, האיכותית והמובילה בעולם לרכבי הסעות ומיניבוסים, עם סביבת נהג חדישה ופורצת דרך, מערכות מתקדמות ובטיחותיות ביותר, תיבת הילוכים מתקדמת ומובילה - וזה עוד לגמרי לא הכל!

המרצדס החדישה כוללת בתוכה את האפשרות להנעה ללא מפתח, מושב נהג הידראולי אשר ישרת את הנהג לשעות עבודה מרובות, הגה ייחודי רב תפקודי וכן, גם שקעי USB מסוג TYPE C, ותא אחסון עם טעינה אל חוטית למכשיר הנייד.

חוויית נסיעה מהסטנדרט הגבוה ביותר אשר מבטיחה לכם רכב הסעות יוקרתי ואיכותי מסוגו שישמש אתכם לאורך שנים רבות, ויהפוך את יום הנסיעה שלכם לנוח ונעים. כי זה מה שמגיע לכל אחד ואחד מהנהגים!

מרצדס האגדית ידועה כבר שנים רבות בתור חברה חזקה ומובילה בשוק הרכבים, ולא סתם. לא רק שהיא מספקת יוקרתיות ונוחות, אלא גם מציידת כל רכב במערכות בטיחותיות מתקדמות. דבר נדרש כשמדברים על נהיגה לאורך שעות על הכבישים בישראל.

רכבים מרווחים ונוחים עם רמת בטיחות מובילה!

כל מי שמחפש מיניבוסים חדשים למכירה יודע באופן חד משמעי וברור, שעל חוויית הנסיעה לנוסעים ולנהג – אסור להתפשר!

חברת מרצדס היוקרתית והאיכותית ביותר בשוק העולמי, מציעה עבורכם את דגם מרצדס ספרינטר 519 שיעניק לנוסעים שלכם נסיעה נעימה ובטוחה, ולנהג הרכב את הזכות לנהוג ברכב הבטיחותי והאמין ביותר.

הדגם הזה מגיע בגרסת פרימיום עם דלת צד שמתאפיינת בפתיחה נוחה, רצפה עם ציפוי PVC מפואר ותאורת לד. כמו כן, גם המושבים מפנקים, ואין ספק שזה אחד מהאלמנטים החשובים במדד הנוחות.

נוחות=שירות טוב יותר. ושירות טוב יותר=הכנסות גבוהות יותר.

כמו כן, תוכלו למצוא בקטלוג שלנו עוד כמה דגמי ספרינטר נוספים. חשוב שתדעו שאיזה דגם שלא תבחרו – את כולם ניתן להתאים לצרכים הספציפיים שלכם!

רוכשים רכבים עם חברת ב.ג מוטורס

היי, ברוכים הבאים!

מכירת רכבי הסעות היא המומחיות שלנו כאן ב-ב.ג מוטורס!

כמו שאמרנו, הקטלוג שלנו עשיר ומכיל מגוון רחב של רכבים מסחריים, ואפילו אוטובוס עירוני קטן. כולם יוכלו להוות פיתרון תחבורה ציבורית חלופי לכל אותם אנשים שמעדיפים להשאיר את הרכב הפרטי בבית.

זה נכון שכשמדברים על מרצדס, אפשר להסיק שמדובר במחיר גבוה – אבל אל תטעו לרגע, אתם משקיעים כאן כסף ומקבלים תמורה מטורפת.

החברה יכולה להציע לכם גם מסלולי מימון שונים, בריביות מעולות והחזר חודשי נוח.

אנחנו עובדים עם המוסכים המורשים של מרצדס, ומוסכי אלכס אוריגינל הפרוסים ברחבי הארץ. מפעילים ניידת שירות שמגיעה לשטח במקרי חירום. אבל באופן כללי, מלווים כל לקוח יד ביד עוד מההתחלה ומתאימים לו רכב מסחרי שתפור בדיוק לצרכים שלו.

ב.ג אף פעם לא התפשרה על איכות, ולעולם גם לא תתפשר. זאת הסיבה שאנחנו מחזיקים בדגמי מרצדס המובילים והמתקדמים בעולם.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן