סוגי הרכבים המסחריים

היתרונות בקניית מרצדס ספרינטר 516

מחפשים את הרכב הבא שלכם, ובדיוק עכשיו בודקים אפשרויות? עבור לקוחות עסקיים, אחד הדגמים המבוקשים של מרצדס בעת הנוכחית נקרא ספרינטר. למעשה, דגם זה משווק בתצורות מגוונות, כמו למשל  מרצדס ספרינטר 519 וכאמור זה שמספרו 516 שהוא הנושא להפעם. במיוחד על יתרונותיו המרכזיים נבקש לדבר להלן.

איכותי ומרווח במיוחד

לפני הכל, חשוב להבהיר כי מדובר 516 איננו רכב פרטי מסוג פרייבט. מדובר על תצורה שיכולה להתאים במיוחד לכל מיני יישומים מסחריים או להסעות. בארץ מאוד פופולרי הדגם הזה בתור מרצדס מיניבוס. יתרון ראוי לציון נובע מכך שזה קודם כל רכב איכותי שהוא גם מרווח במיוחד. הן בשביל הנהג והן עבור הנוסעים, מובטחת חווית נסיעה נעימה ומפנקת בכל רגע.

המיניבוס שממשיך להשתדרג

גורמים בחברת מרצדס סיפרו לאחרונה כי קצב המסירות של מרצדס ספרינטר 516 ממשיך להיות מהיר. הספרינטר משווקת בעשרות מדינות, כבר לא מעט שנים. אך אסור לטעות – הדגם הנוכחי שונה מאוד מזה שהושק לראשונה לפני זמן רב יחסית. בחברה מקפידים להמשיך ולשרג, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה טכנית.

קחו לדוגמא את מערכת ההיגוי. מדובר במיניבוס מצטיין, קל לשליטה והגה מדויק ביותר. בכל מקום, הנהג יתמרן בקלות, גם אם מדובר בכבישים צפופים ועמוסים. אך כוחו של המנוע מתגבר בקלות גם על נסיעות בתוואי הררי ובכבישים משופעים. אין ספור עזרים מכאניים ושיפורים עדכניים מסייעים לנהג עם חווית נסיעה רגועה בכל שלב. וכפי שיודע כל נהג מקצועי ברכב הובלות או ברכב להסעת נוסעים, נהג עירני ומרוצה נוהג בבטחה, כל יום ויום.

חסכוני מאוד לנסיעה

אם אתם מחפשים מיניבוס למכירה, שיהיה ממותג מוביל וגם חסכוני מאוד לנסיעה, אין ספק שמדובר בקניה משתלמת. הדגמים החדשים מאופיינים בהתנהגות כביש מעולה אך גם בצריכת דלק מאוד נמוכה. מכיוון שדלק הוא מרכיב מאוד משמעותי בהרכב ההוצאות הקבוע, זה בהחלט משמח. חברות מסחריות וחברות היסעים שכבר קלטו את ה-516 מדווחות על חיסכון של ממש בעלויות, בין היתר בזכות מנוע מעולה ובזכות תיבת הילוכים מתקדמת.

אמינות של מרצדס, בלי חוכמות

את היתרון הבא מכיר כל מי ששמע אפילו חלק מהמאפיינים של מרצדס לאורך השנים. מדובר בסופו של דבר על אחת מחברות הרכב הוותיקות באירופה. מותג שידוע בהקפדה על כל פרט ואספקת רכבים ברמת אמינות מהגבוהות ביותר. למי שמחפש רכב לנסיעות מרובות, בכל תנאי כביש, בכל רחבי הארץ, ישמח לקבל אמינות מצטיינת. אין הרבה מיניבוסים שיוכלו אפילו להתקרב לרמת האמינות הגבוהה שמהנדסי מרצדס הצליחו לייצר. קילומטר אחר קילומטר, והרכב ממשיך לספק ביצועים נהדרים ונסיעה חלקה ושקטה.

בטיחות, מערכות מתקדמות לנסיעה בטוחה

בפיתוח הספרינטר ובכל השדרוגים לאורך השנים, הושקע מאמץ של ממש בכל מה שקשור עם בטיחות. לרכב הוכנסו שיפורים נהדרים בנושאים כמו מניעת החלקה, זיהוי מכשולים בדרך, התראה במקרים כגון סטייה מנתיב ועוד. בזכות מערכות הבטיחות המתקדמות, מדובר ברכישה איכותית ביותר.

סגנון קלאסי ואפשרות לתוספות יוקרתיות

את הסגנון הקלאסי של מרצדס אי אפשר לפספס. מדובר ברכב עם נוכחות, עיצוב הרמוני ויופי מבפנים ומבחוץ. וראוי לציין כי בישראל משווקים כמה דגמים של 516, הן ברמת גימור איכותית והן ברמת גימור עוד יותר יוקרתית. האופי היוקרתי מומלץ ביותר לחברות שרוצות להציע ללקוחותיהם חווית נסיעה אקסקלוסיבית. הסעות אח"מים, הסעות תיירים ובנסיעות מיוחדות, התוספות היוקרתיות בהחלט משדרגות. מערכת שמע מעולה, תאורה מרהיבה, אפילו רצפה בסגנון פרקט ועוד שכלולים שכדאי לראות בשביל להאמין.

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן