דגשים טרם רכישת מיניבוס

דגשים שצריך להכיר לפני רכישת מיניבוס

לפני רכישה של רכב המיועד להסעות, מסוג מיניבוס, כדאי להכיר כמה דגשים מרכזיים. הנקודות הבאות יעזרו לכם לבחור בין הדגמים השונים של מיניבוסים חדשים למכירה, בצורה הטובה ביותר.

אמינות בשימוש מוגבר

סביר להניח שתרצו שהרכב ימצא בנסיעה כמה שיותר, משום שזה מה שמניב לכם הכנסות ורווחים. מכיוון שתרצו רכב בשימוש מוגבר ששומר על מקסימום תפוקה ואמינות גבוהה, עדיף להתמקד באחד המותגים המובילים. מרצדס מיניבוס, למשל, מהווה בחירה מוצלחת בין היתר בזכות האמינות הידועה וחסרת הפשרות. הדגמים השונים המיועדים להובלת נוסעים מספקים תמורה מלאה, לאורך זמן.

כמות נוסעים נדרשת

לאחר שציינו אמינות, שימו לב שתחת הכותרת מסחרית מרצדס המיועדת להסעות ניתן למצוא לא מעט דגמים שונים, מהם קצרים ומהם ארוכים. במילים אחרות, תחת הקטגוריה של מיניבוסים ניתן למצוא הבדלים לא קטנים במספר המושבים ויכולת הסעת כמות נוסעים רצויה. הגדירו מה מספר המושבים הרצוי לכם, מהי כמות הנוסעים המקסימלית שתרצו להסיע וקחו זאת בחשבון במכלול השיקולים.

מנוע חסכוני ויעיל

לפני רכישה של מיניבוס, כגון מסדרת מרצדס ספרינטר, הביאו בחשבון את סוגי המנוע האפשריים. בבחירה שבין מנועי בנזין לבין מנועי דיזל, כיום עדיף לרוב לבחור במנוע דיזל. זהו מנוע שנחשב לחסכוני ויעיל יותר. כמובן שגם מאפיים נוספים משפיעים על היעילות ועל צריכת דלק. כך למשל הגיר, שיכול להיות אוטומטי או ידני. העדיפו לרכוש רכב הסעות בעל מנוע יעיל, שמשיג לכם צריכת דלק יחסית נמוכה. זהו יתרון חשוב של מותגים כגון מרצדס, אשר יודעים לייצר מנועים ברמות הגבוהות ביותר. אגב, שימו לב שנפח המנוע, המומנט ומספר כוחות הסוס תואם את הביצועים הרצויים לכם.

הבטיחות בנסיעה

הבטיחות בכל נסיעה חשובה ביותר, ולכן, לפני רכישת מיניבוס חדש יש לבדוק היטב ולוודא שמדובר בפתרון בעל מערכות בטיחות מתקדמות ואיכותיות. מערכות בטיחות, עם דגש על בטיחות אקטיבית, יכולות להיות ההבדל שבין תאונה לבין עוד נסיעה שגרתית. מערכות אקטיביות יודעות לזהות מתי הרכב מתחיל לסטות מהנתיב, הן יכולות להתריע במהירות לא מתאימה, אם יש מכשול או ברוורס ואפילו כאשר אופן הנסיעה מעיד על עייפות הנהג.

מראה יוקרתי ומזמין

בניגוד לרכבים מסחריים שמשמשים אך ורק כרכבי עבודה לשטח, למשימות בניה או קבלנות, מיניבוסים נועדו להעניק חווית נסיעה טובה יותר. במיוחד לחברות שמסיעות תיירים, חובבי טיולים, אח"מים וכיוצא בזה, יש לשים דגש על המראה היוקרתי והעיצוב. ניתן למצוא לדוגמא רכבי היסעים עם אמצעי תאורה מרהיבים, תאורת רצפה, חיפוי דמוי פרקט. ניתן להשיג פתרונות עם דלתות צד נוחות, עם מדרגות חשמליות לכניסת נוסעים, עם מערכות מולטימדיה וריפודים מרהיבים. חברה שעושה שימוש ברכבים במראה יוקרתי נתפסת כיוקרתית ואיכותית יותר, במיוחד אם הדבר מלווה בנהגים מקצועיים שמבצעים את תפקידים בצורה טובה.

כושר תמרון מעולה

כחברת הסעות או כמי שזקוקים לרכב להסעת עובדים או תלמידים, זכרו כי המיניבוס הוא בעצם אוטובוס עירוני לכל דבר. כשהוא נוסע בעיר, לעיתים בעומס תנועה כבד, רצוי שיהיה לו כושר תמרון מעולה. זה לא עניין מובן מאליו ויש להפנות לכך את מלוא תשומת הלב. מיניבוס בעל כושר תמרון טוב מקל על הנהג ומאפשר לו לנסוע יותר בנוחות ובבטיחות. יכולת תמרון גבוהה מורידה את הסיכון למעורבות בתאונות "קלות", שמעכבות את המשך הנסיעה וגורמות טרחה והוצאות מיותרות. אפילו אם הנהגים מקצועיים ביותר, אם כושר התמרון לקוי, ההשפעה מורגשת בכל נסיעה. במערכת היגוי מוצלח ותמרון גמיש, התוצאות תמיד הרבה יותר משביעות רצון.

 

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן