מה צריך לדעת לפני שקונים אוטובוס עירוני

דגשים שחשוב לדעת לפני קנייה של אוטובוס עירוני

אי אפשר לדבר על מכירת רכבי הסעות כעל מקשה אחת. קיימים סוגים שונים של רכבים המשמשים להסעות של תלמידים, עובדים, הסעות לאירועים וכן הלאה. על כן, נתמקד הפעם באוטובוס עירוני. נסביר מהו, מהם היתרונות הגלומים בו, מדוע כדאי לרכוש אותו ועוד פרטים חשובים.

זריז ומתאים לנסיעות עירוניות

מי שמתעניין בימים אלה ברכישה של אוטובוס עירוני למכירה, צריך לדעת את הדבר הבא. לעומת אוטובוסים גדולים וארוכים יותר, זהו הפתרון האפקטיבי והיעיל לנסיעות עירוניות. הוא יכול לתמרן ללא קושי, גם באזורים אורבניים צפופים ביותר. הוא יכול להגיע לאן שרכבים גדולים לא יוכלו להיכנס או יתקשו מאוד בתמרון. יש בכך יתרון לא רק לחברות הסעות אלא גם לציבור הרחב בכלל. הרי ככל שיותר אנשים משתמשים בשירות של אוטובוסים עירוניים (על חשבון רכבים פרטיים), כך אפשר להוריד את העומס בכבישים, להפחית את זיהום האוויר ולהקל על מצוקת החניה. למי שמחפש רכב הסעות גדול אבל לא יותר מדי, זריז וטוב, מדובר בפתרון מוצלח אך יש לו אפילו עוד יתרונות נוספים.

מצוין להסעות לקבוצות קטנות

ישנם מצבים רבים שבהם לקוחות של חברות להסעות לא זקוקים לאוטובוס ארוך בעל 50 או 55 נוסעים. הרבה מעסיקים זקוקים לרכב יותר קומפקטי להסעת עובדים, בין אם באופן קבוע ובין אם באופן מזדמן. לעסקים בתעבורה או לחברות שמחפשות פתרון להסעות לקבוצות קטנות, עם גמישות מירבית, אוטובוס למכירה מהסוג העירוני מתאים כמו כפפה ליד. במקום להסיע אוטובוס ארוך ורגיל, כאשר חצי ממנו ריק, מסיעים את הדגם העירוני כשהוא בתפוסה מלאה או כמעט מלאה. זה פתרון שיכול להשלים גם הסעת קבוצות גדולות, כאשר אוטובוס רגיל יהיה קטן מדי עבורן. פשוט מוציאים אוטובוס אחד רגיל ועוד אחד מהסוג העירוני, במקום שניים גדולים. זה הרבה יותר מתבקש וגם הרבה יותר חסכוני.

חסכוני בצריכת הדלק ואמין ביותר

לעומת הדגמים הרגילים, האוטובוסים העירוניים הרבה יותר קלי משקל. אמנם הם לא קלים כמו רכב פרטי רגיל, אולם זו לא ההשוואה הנכונה. אלה הדגמים שהם הרבה יותר קלים ביחס לאוטובוסים רגילים שהם כבדים ומסורבלים למדי. לדבר הזה יש משמעות לא רק בנוחות הנהיגה של הנהג אלא גם מביא לצריכת דלק הרבה יותר נמוכה. כאשר מדובר על רכב שאמור לנסוע כמה שיותר, יום אחר יום, החיסכון המצטבר מגיע לסכומים מאוד משמעותיים. ואגב, הדגמים החדישים גם מאוד אמינים, הן מבחינת התנהגות כביש והן מבחינת תחזוקה שוטפת. בשורה התחתונה, מדובר ברכישה הרבה יותר זולה ביחס לאוטובוס רגיל, וגם ההוצאות השוטפות הרבה יותר נמוכות.

עירוני – אך גם יוקרתי

מי שמקים חברת הסעות חדשה, יוכל לממן רכישת אוטובוס עירוני הרבה יותר בקלות ביחס לחלופות גדולות יותר. זהו פתרון שיכול להוסיף גמישות לכל צי רכב של חברת הסעות קיימת, אך זה לא הכל. ניתן להשיג דגמים עירוניים גם ברמת יוקרה גבוהה במיוחד. כלומר, מדובר בפתרון שיכול להתאים אף לחברות להסעות, שמחפשות פתרון לקבוצות תיירים מחו"ל, לאח"מים וללקוחות שמחפשים את הרמה הגבוהה ביותר של שירות ונוחות.

נסכם, עם כמה דגשים עקרוניים:

  1. אוטובוסים עירוניים נחשבים לזריזים ומתאימים לנסיעה עירונית בכל מקום.
  2. הם יכולים להתאים גם לנסיעות ארוכות או משולבות.
  3. בחרו את הדגם ברמת היוקרה הנחוצה לכם, תוך דגש על יחס עלות תועלת.
  4. הדגמים החדישים נחשבים לאמינים ביותר, חסכוניים בדלק וגם בתחזוקה שוטפת.
  5. העדיפו מותג איכותי, של אוטובוס משוכלל, בעל ציון גבוה במבחני בטיחות.

 

3110*

מוקד מכירות BG. בדיוק בשבילך!

    * כל השדות חובה
    דילוג לתוכן